Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Synes (basert på ditt forrige TA-innlegg for 5 dager siden der det er volumbarer) at disse blir større først ved 19.50+ og at de stort sett er like mellom 13 og opp til 20? Mulig jeg leser chartet ditt feil men ser ikke noe spesielt på 17.50.

1 Like

Du har helt rett, jeg som blingset :sweat_smile:

Er jo ikke umulig at den skal tette emisjonsgapet ja. Hmm, kanskje kjøpe jeg òg… :thinking:

Har du en logaritmisk chart på weekly for å få den trendbunnen ?
Mitt chart ser noe annerledes ut

Ja, bruker bare logaritmiske chart. De gir absolutt det beste bildet om man ser over en lengre periode. En fantastisk egenskap er jo at en dobling i verdi gir like stor høyde uansett hvor i chartet man er. Det eneste som gjelder, etter min mening.

2 Likes

Ikke om den bryter opp ut av den 5 bølgen.

2 Likes

Hvilken wave count har du? I følge min wave count er vi i en ABC hvor C består av 1-5, og vi er i den fjerde (opp), og så en 5te ned (under 15).

Bgbio sliter også om dagen. Så er nok shortere som er på ferde

Mulig du har rett, jeg sjekket ikke selv og det er ikke lett å se på det bildet.
@Bullishproof : Du må være flinkere til å trimme skjermdumpene dine. Så må du lade mobilen :slight_smile:

1 Like

1 Like

Ser ut som den bryter opp nå og har fått satt seg etter emisjonen.
Oversolgt og indikatorene ser ut til å ha bunnet og flatet ut på lenger tidsintervall.

Edit. Legger også ved kjøpssignalene fra BollingerBands fra September 2019. Disse har truffet bra og den ligger på topp igjen nå etter emisjonen.

8 Likes

Dagens nivå stanger i toppen på fredag. Bunn på 13.

2 Likes

Da var vi ute av den mindre formasjonen

1 Like

Så da er vi enige om at det er betydelig støtte på 15 kroner, testet opp til flere ganger i det siste?

1 Like

Tja, frem til vi får brudd opp av den større kilen vil jeg si den betydelige støtten er i bunn, men om formasjonen stemmer er vi ved enden nå og forventer brudd opp.

Jeg ser også 15,00 som stadigt stærkere støtteniveau; benytter mig af kortsigtet trading range mellem 15,10 og 15,70.

Kursen er kjørt tilbake i en bullish “falling wedge” etter et litet brudd på oppsiden i går.
Bør snart være duket for en reaksjon opp fra denne formasjonen, forhåpentligvis på riktig side på høyt volum

Edit : Chart m/indikatorer (Daily) og regresjonstrend

6 Likes

Da var vi over :slight_smile:

3 Likes

Solid brudd på høyt volum. Bollinger Bands har også avgitt kjøpssignal på 4t intervall. Mangler fortsatt på Daily men forventer at denne også kommer etterhvert nå.

Noen som har synspunkter på dette som potensiell bunnformasjon?

4 Likes

Får satse på at bunnen er satt på 15 og at det kommer flere higher low’s fremover med positive nyheter