Ja funka bra det. Jeg bomma strengt tatt litt, da jeg så for meg laveste kurs idag, i morgen.
Men men, det blir for mye detaljer
Mulig brudd ned gjennom 50 dagers i dag
Jeg tror vi er på dagens laveste, og vi holder oss over kl 1625.
The bet is on, 1 nano aksje i potten
De siste utålmodige ristes ut, og så er det opp i morgen.
SMA50 nærmer seg bunnen av trendkanalen, så jeg forventer at vi får enten et heavy brudd ned (og da blir det fort stygt), eller en pen bounce oppover.
Hva sier TA-folket. Kan vi slutte over 80 i dag?
Synd å si det, men det det ganske så ræv ut.
Slenger noen på 10.000 aksjer på shortsalg nå, så er stort sett ordreboken tømt på kjøpssiden
kan jo komme en høyre skulder?
“Be fearful when others are greedy, and be greedy when others are fearful!”
Sitat fra en eller annen aksjeamatør…
Jeg skjønner ikke hva du mener, jeg synes aksjen oppfører seg teknisk eksemplarisk.
Vi stanget i taket i trendkanalen og fikk en pull-back mot støtten som holdt.
I morgen er det opp som jeg sa tidligere i dag. Få en IPA om jeg har rett, OK?
Brudd ned fra stigende kile, men kan håpe på en høyre skulder i morgen
Er du sarkastisk nå?
@Nocturne noe av det jeg tenke på når jeg skrev posten var at det lenge lå en post på 15k+ på 78, men så ble den bare solgt vekk på et øyeblikk.
Hvis man er litt kreativ går det i og for seg an å skimte noe som ligner en trendkanal, men om man ikke får umiddelbar bounce i morgen skal jeg være den første til å innrømme at den er syltynn.
Jeg ser ofte at en del av dere har skremmende rett når det gjelder TA, men her i Nano når alt ved TA evt sier den skal ned- hvis eller når det kommer knallgode nyheter så er det vel bare å krølle tekniske analyser, RSIer etc i søpla for da styrer vel det fundamentale? Altså en negativ TA kan vel ikke påvirke da?
Hørt om sell-on-news? Velkjent fenomen i Nano
Spøk til side, siden den alt er så mye lavere enn ATH og vi snart er i fase IIb er det bare tidsspørsmål før vi er over 100. Jeg tipper fremdeles vi vil se det i år.
Tror nok også det.
Jeg vil tro det lureste hvis noen tenker å gevinstsikre litt er å vente til Paradigme og Archer-1 er startet vel? De bør booste kursen skulle man tro!
Hater disse hoppene på null volum, lukter bull trap lang vei.
Dagen er enda ung. Take a chill pill
Like fucking clockwork mate!