Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Pent chart!

@babyrage eller noen andre som er gode på elliots bølger.

God kveld. Et spørsmål. Jeg prøver å lære.

Hvis elliots bølger starter ved ATH ifjor, så har den tatt bølge 5 ved starten av juli, og har snudd med bokstav A i august, B i november, og driver med linje C nå. Er dette korrekt?

Men bølgene går nedover. Skal kursen da i teorien snu ned igjen når linje C er ferdig med close over bølge nr 4, f.eks ved ny test av ath ??

(Jeg har skjønt det slik at C har close lavere enn bølge 4 i opptrend. Jeg antar det samme gjelder i nedtrend)!?

Tar i mot i trendkanal

1 Like

Oppfører seg helt eksemplarisk! Jeg legger hodet på blokka, 85-86 ila. denne uken.

image

3 Likes

Det nærmer seg :+1:

Dårlig med bounce fra disse nivåer, i hvertfall hittil. Lagt seg under 50ma.
Det er dumt. Føles litt svak kanskje :thinking:

Dette er perfekt. Ingen forventninger til ASH er en god ting. :slight_smile:

2 Likes

Det hjelper når noen skal ha 17k aksjer.

Synes det ser forholdsvis fint ut fortsatt.

2 Likes

Ser helt forsvarlig ut slik jeg tegner det og.

Dere er så veldig sta og nekter å selge litt på toppene :slight_smile:

Folk har forskjellige strategier Holmes, det må du bare godta :slight_smile:
Jeg gidder ikke “sikre gevinst” noen få kr over snittet, også evt kjøpe tilbake etpar kr billigere. Skal jeg sikre litt gevinst denne gangen så blir det en del over 100 kr, og da kjøper jeg tilbake hvis den går en god del ned igjen.

3 Likes

Ser fremdeles bra ut i trenden om man ser på dagschartet, men ikke timeschartet.

Dag

image

Time

image

1 Like

Er imponer over positiviteten din. For Nanoaksjonærer er et fall på “bare” 4% faktisk blitt grei skuring og nesten vanlig. Jaja, nå skal jeg slutte å klage. Takk til dere som tok i mot støyten i dag. Måtte bare få ut litt grums. Nano er og blir en vinner. Bare noen få virkedager igjen før jul og vi venter newsflow. Ikke rart tradere og shorters har dårlig tid nå. En kuriositet, for noen uker siden tippet jeg Nanokursen til ca 250 om alt lykkes inkl gode 20/100 resultater. Faktisk så tror jeg vi lykkes resultatmessig, men er i større tvil til kursen i deg kortisktige bildet.

2 Likes

Jeg er positiv fordi jeg forventet en nedgang i dag (se lenger opp i tråden, både @Stockwolf og jeg påstod det kunne komme et fall ned mot 79). Har man lave forventninger kan man bare bli positivt overrasket - dagens visdomsord @sokrates :wink:

1 Like

Brudd ned og pullback i timeschartet ditt

1 Like

Trodde strengt tatt ikke det skulle gå så langt ned før i morgen, bare halvveis idag.
Men traff min kanal perfekt igjennom sluttkurs 15 og 22 nov :+1:

Tror jeg må slutte å jobbe, og bare sitte på chartet i fremtiden :heart_eyes:

Edit: 50ma holdt, men føler på at det går ned en tur i morgen, før opp og over 50 igjen Spår bunn ved ca 78,50 :crossed_fingers:

Kjøpte litt til i dag :put_litter_in_its_place:

1 Like

Illustrerer @Stockwolf over.

Testet bruddet ut av lang fallende trendlinje, samt stigende kort trendlinje. Reagerte bra opp etter test.

Slutt rett over 50MA, nøyaktig på bunnlinja i trendkanal.

Dette er chartet jeg har sett på lenge, og synes fortsatt det ser ganske greit ut.

2 Likes

True that. Jeg er enig. Det er forutsett nedgang innenfor kanalen. Det går inn under kategorien «bærre lækkert» det :+1:

Synes vi skal ha litt cred for å ha callet det fallet, vi skrev det i går @Stockwolf :slight_smile:

OK, denne er høyst spekulativ, men kan vi få en reaksjon ned til 79, og så bounce opp? Maybe.

Trenden er inntakt!

09

6 Likes