Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Alt skriker vel at det må skje et eller annet denne uken.

Lang:

image

Mellomlang:
image

Kort:
image

1 Like

Mener det er gode muligheter for at vi etablerer oss i range mellom 83 og 88, med brudd på 88 som kan ta oss mot 100 kr igjen før jul. Men det er fremdeles langt fra hva jeg (og en del andre) så for oss i januar i år når kursen stod på 90-tallet :smile:

3 Likes

Hver eneste gang vi har fått bekreftet bullish macd crossover har rsi gått til 70?

88 på torsdag?

1 Like

Ikke umulig om vi får en close over 83 i dag…

image

2 Likes

Helt ærlig så håper jeg på close fredag på rundt 85, jevne resultater fra ASH og jevn kurs fremover.

Worst case er hype denne uka, close på 93 fredag, labre resultater fra ASH og gjensyn med 68-tallet mandag innen klokka 12:00.

1 Like

Som egentlig er det scenarioet jeg holder for 60% sannsynlig, bittelitt satt på spissen :frowning:

Her er chartet pre-Lugano (83.50 - 109)

Nettopp fordi mange nå holder det som sannsynlig, tror jeg ikke at det skjer.

2 Likes

Que sera sera, whatever will be will be, the future’s not ours to see, que sera sera :sweat_smile::+1:

1 Like

100.000 omsetning nådd i god tid før lunsj, det er flott.

4 Likes

Stanget i trendkanal.

Møter snart også 200MA som er nede på 84,4.

Jeg er meget fornøyd med close over 82 i dag.

Håper å være over 200MA før ASH, så har vi god støtte på nedsiden.

Steadysteady

1 Like

Er jo en ganske bratt trendkanal, så lenge vi er innenfor den på godt volum er det god stemning. :slight_smile:

2 Likes

Jeg liker ikke at trendkanalen er så bratt. Men holder den kan vi komme langt opp over 114 kr… :slight_smile:

image

Legg også merke til utviklingen, ganske identisk pre-Lugano? :slight_smile:

Tror det vil skje noe her snart, enten opp og teste 85, eller ned og teste rundt 79.

image

3 Likes

OK, denne er høyst spekulativ, men kan vi få en reaksjon ned til 79, og så bounce opp? Maybe.

1 Like

Jeg tror du ser for mye på grafer. :slight_smile:

3 Likes

Gjetter på et nedsalg mot 50 dagers på 79,50 isch iløpet av morgendagen og torsdag, før “alle” skal inn igjen før fredag kl 1625.

Ren gjetting.

Da gjetter du likt meg (se to poster opp :slight_smile: )

Det første man blir blind på, er øynene :+1:

Skjer det i morgen så er det 50ma, torsdag så er det bunn av minikanalen fra 15 november, gjetter jeg.

Oppdatert chart - litt nærmere kikk.

• Konsolidering frem til begynnelsen av november hvor vi fikk en dupp ned for å teste bunn fra i sommer. Denne holdt.

• Det ble så etablert en stigende trend som er inntakt enda.

• Og vi er tilbake i den konsoliderende trenden.

• Vi må ta ut ca. 85-86 før vi antenner raketten til ASH :slight_smile:

2 Likes

Eksemplarisk teknisk oppførsel. Vandrer litt i den bratte trendknalen etter test av taket i går.

Får vi en ny flat/svak negativ dag i morgen før test av 200MA før helgen og ASH?

2 Likes