Jobber med 80 nå, var innom 80,25.
Noen flasher litt i boka:
Jobber med 80 nå, var innom 80,25.
Noen flasher litt i boka:
Føles ut som at vi er midt i en fødsel her. Usikker på utfall.
Tester brudd gjennom 80 nå!
Tror at dette i første omgang vil bero oå utfallet fra ASH. Vi lå i 80-85-korridoren gjennom hele sommeren, med noen dypper ned og noen opp. Vi får se, jeg tror vi har triggere nok til å få det til i løpet av desember.
Dere TA-wizards, nå stengte den på 81. Det er jo en grei liten oppgang, men hva sier de magiske arkene og krystallkulene om det?
Er det en bull hare, kanin eller noe? den er jo opp, så da er det vel ingen bjørnefelle eller noe?
@Nocturne Gidder du gjøre meg en tjeneste?
Er på reise til og med mandag
Tegn en kanalbunn igjennom sluttkurs 15. og 22. november. Klone den streken og legg den på sluttkurs 27. nov. Da får du en liten minitrendkanal.
Spørsmålet blir da om dagens topp traff kanaltaket? Nytter ikke å prøve å sjekke engang på den lille dritt telefonen her.
Ellers så det ut til at gårsdagens håp gikk delvis i boks, bortsett fra nedsalg igjen da.
Har vi brutt ut av den lange synkende trendkanalen? Ikke så god på TA-speak, men tenker på den som gikk over lang tid.
I mitt chart er det brudd ut av fallende trendlinjer / 6- og 4mnd-kile.
Hvis man faktisk kan regne det som en 6mnd. kile fra toppen i juni, vil jo potensiale for brudd ut av kilen være 125.
(Høyden mellom toppen og bunnlinja på 67 er ca. 45kr.)
4mnd. kile kan ha potensiale til 106,-?
Ser du noe av det samme @babyrage?
PS:
Dette var vel første sluttkurs over 80,- på nøyaktig en måned. God helg!
Takk sparkonge
Da møtte den der ja.
Fint, da går jeg helga videre i møte. God helg folks
Skal sjekke når jeg får tilgang til en maskin hvis ikke noen andre gjør det før meg…
Edit: takk @sparkonge - ville ha close over 81.25 men ble 81. Satser på der er nok til videre opp på mandag
God helg!
Synes NANO ofte har vært svak på fredager, vet ikke om jeg tar feil.
Så jeg er godt fornøyd på 81, selv om jeg som alltid ville hatt litt mer volum.
Har samme inntrykket, så det var godt med en fredag i pluss
Grunnen til at jeg ville ha close over 81. Vi må inn i denne kanalen og over…
Har 105 som target ila. de neste 2 ukene…
Gjeldene NANO ser jag kun i ukentlig graf. Er ikke intressert i en kort swing så jag ser etter den fallende trenden fra 2016. Aksjen må gå relativt høyt for jag kjøper. Så lenge vi jobber under MA 200 er ikke aksjen aktuell. Kjøper heller aksjer med ett definitivt positivt momentum.
200-dagers ligger på 83-84?
Yes, men MA200 er også fallende siden August. Vill gjerne se MA200 er stigende i 1-4 mnd. Nærmeste kjøp zone for meg er over trendkanal rundt 100-105 kr.