Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Ja 50 virker solid. Så da valgte jeg å handle.
Føles best med fullasta nano!

#justlovemynanostocks

5 Likes

Du får dra opp grafenen dine for morgendagen @Nocturne

På tide å dra noen streker mot 90-tallet snart :santa:

2 Likes

Dropp 90-tallet, godkjent PARADIGME og Archer-1 så hopper vi rett til ATH :sweat_smile::grin:

1 Like

Første motstand er 85, så 88. Ryker begge disse: 93(ish), og 95. Kort vei fra 95 til rundt 102. Kan ikke se annet enn at sperren på 100 blir en rent psykologisk kneik.

4 Likes

Er jo litt spennende når bunnen av trendkanalen begynner å konvergere med SMA50

image

4 Likes

Bare 20 øre unna 200ma idag allerede.

Ryker den idag? Stay tuned for more info on my beloved Nano :heart_eyes:

Trader over 200MA nå.

(Snittet ligger på 83,64)

Må ha MYE mer volum hvis vi skal få noe kraft forbi

Ja men gikk fort 70 øre lavere. Ante meg at noen ønsker en pustepause der.
Time will show kl 1625, men jeg har troen :+1:

1 Like

Rt 85.

Volumet bør ta seg opp hvis noen av de som solgte i panikk mandag morgen skal inn igjen.

1 Like

Det er mye estetisk vakkert her i verden, men lite som slår synet av et candlestick som krysser den røde 200 dagers streken :two_hearts:

(Jeg bruker rød strek på 200)

Edit: Kanaltaket mitt ligger idag på 87,20. Kan nesten se ut som det er relevant :+1:

7 Likes

Ja, for rt 87,00 nå.

Untz untz untz unts untz

osv etc

Av andre ting, så er volumet hittil idag snart på linje med totalen igår. Det er fint :+1:

Ellers MÅ jeg bare si (har gledet meg lenge til det) at i mine charts, så vil vi i romjula få en kryssing av taket mellom den kortsiktige kanalen og hovedtaket fra ifjor/hele år.
Så hvis børsen er oppe den 27 desember, så kan vi altså krysse opp fra ifjor og likevel være inne i trenden vi nå er i.
Det er så bull det, at jeg nesten ikke klarer å sitte rolig :champagne:

4 Likes

87 tar litt tid, det er øvre bollinger som er motstand der:
bilde

Øvre bollinger har vært en et snupunkt mange ganger for NANO, så sikkert mange TA folk som vil trade på det. Hadde ikke fundamentale nyheter vært i gjerdet, hadde jeg hatt et lite delsalg der og ^^

Om å gjøre å holde seg fast!

Ja. Men som du ser i juli/august, samt en til i mai/juni, så kan den presse oppover og surfe på taket i både 2 og 3 uker :muscle:

1 Like

2016 viste vel at den kan klare enda lengre perioder:
bilde

2 Likes

Eller 2016 ja, enda bedre eksempel :+1:

Den eneste bollingern jeg tenker å forholde meg til neste år er den som serveres i glass og svir i lommeboka :joy::+1:

2 Likes

dagens trade: inn på 83,50 - ut med 75% på 86,0 - inn igjen på 84,65. Nå kan den virkelig sette fart.