Ryker de 10k på 85,05 så er det nok off to the races igjen.
Fint at den roer seg over 200MA
Ryker de 10k på 85,05 så er det nok off to the races igjen.
Fint at den roer seg over 200MA
Enig. Må vel bare avklares først at det tas i mot ned mot 84
Er bare lunsj, så pakket benytter muligheten. Skal opp igjen utover dagen.
Tipper jeg
Touch of god med SMA55 uker
Veldig fint sted å redusere eksponeringen for den som er litt for tungt lastet.
Kanskje, men må innrømme at jeg ikke helt ser at den har vist seg veldig betydningsfull før.
Sma55 har jeg aldri hørt om før?
Tok gevinst rundt 86 da? Sorry men jeg håper ikke du får kjøpt inn igjen billigere
Vet du hva, det håper jeg også
Edit: Snittet ble sikkert like over 86. Forøvrig var det bare snakk om traderposten, fikk gode 20% på den. Hovedposten er så het, at den tørr jeg ikke røre
Mye som taler for at dette rallyet snart snur nedover, kursen ligger nær både motstand og taket i den fallende trendkanalen.
@holmes Bedre om du bare sier hva du har gjort, fremfor å komme med dårlige skjulte hint
Som sitat mitt fra igår f.eks. Enkelt, greit og ærlig.
Helt enig i at det er motstand på ca 87, men kjøper ikke den fallende trendkanalen din (rød linje under). Synes to topp-punkter med dagens kurs som siste er for lite. Heller derfor til motstand pga stigende kortsiktig kanal…
…som fint kan brytes etter å ha hentet litt styrkedrikk på sma200 for eksempel
Jo men hallo det står jo skrevet tusen ganger i denne tråden de siste ukene at det store spørsmålet er om en bryter ut av lower lows, lower highs eller ikke. Du slår inn åpne dører så det holder.
Mye mer relevant å trekke en lang trendkanal tilbake til ATH, den sammenfaller ganske så pent både i topp og bunn.
Det er jo snakk om en sideveis konsoldiering som har vært rimelig stabil eller Lugano halloien, så det blir rart å kategorisk si at det umulig kan dreie seg om at en trader sideveis ut av den nedadgående trenden.
Så kan man heller si at om bjørnene tar kontroll igjen, så er det helt mulig at man må tenke seg at pilene fort skal peke tilbake til 67 (og videre for den del.)
Ser antydning til at maktbalansen mellom Bulls og Bears er forskjøvet. Vi har tapt ett par slag, men vi vinner krigen ved å holde ut Har inntrykket av at aksjonærene har fått en ny ro og selvsikkerhet som man ikke har sett tidligere.
Er vel heller at holmes ikke er totalt blind og faktisk bidrar med litt mer objektivitet
Med tanke på hvor lastet nano folket er så er jeg litt usikker på det
Uansett var bare ment som et innspill, det er mitt TA syn på aksjen og jeg har som alle andre ikke fasit, men innenfor en konsollidering som er såpass bred lønner det seg å selge litt mot taket og heller prøve seg ned mot gulvet igjen.
Ok. Det som er så fint med det skrevne ord, er at det kan henvises til tidligere tekster. Så henvis gjerne til tekster hvor jeg er «totalt blind» som du hinter til!?
Jeg skriver mine kjøp og salg. Solgte fredag, kjøpte igår. Det står høyere opp her…
Ellers så henviser jeg til svaret mitt til holmes i tråden småprat
Synes det er helt supert jeg! Liker denne tråden nettopp fordi den er ment for å diskutere TA!
Er jo på mange måter umulig å motsi det, hvis man ser på 2017 er det en nobrainer at en bør selge når en nærmer seg rsi 21/70
Ser man på 2016 er bildet ganske så annerledes:
Så tipper at det som alltid er lurt å ikke være for skråsikker enten en er permabull eller ikke.
Tenker på en del som sitter i nano sånn generelt som virker å være blinde for det negative.
Håper du fortsetter @holmes da jeg som en outsider liker det med tanke på fremtidig inngang
Ja men det var meg du svarte, så det må da være meg du anser som blind og uobjektiv eller?
Her er sitatet mitt fra 3 timer tilbake, på taket jeg tror gjelder for idag.
Hvor er det blinde og uobjektive i det?
Edit: Kanaltaket mitt ligger idag på 87,20. Kan nesten se ut som det er relevant