Kan hende det har med innløsningen til opsjoner å gjøre, noen som mente noe i denne retningen. Nå: 82
Tror dere prater om noe som ikke hører hjemme i teknisk analyse. =)
nå gikk iallefall 82 ern
Det er litt kritisk nivå. Alt etter hvor man tegner strekene selvfølgelig. Men uten noe hjelp fra Nano selv kan ikke TA alene bære trenden. Desverre…
Klinger meg til håpet om at vi kan få en bounce på 200-dagers (81).
Vi er nok bare en trebåt på det store havet inntil NANO gir oss noe håndfast. Bårene drar oss opp til 92-93, før de igjen tar oss til 68-69. Rinse repeat.
Startet en biotech selloff i statene i går, som fortsetter i norge i dag, pluss at det er en sur børsdag. Sånn erre blitt.
Når det gjelder NANO så hjelper ikke de såkalte støttenivåene. Denne aksjen lever sitt eget liv, med god hjelp av meglerroboter og shortsalg. Vi får bare håpe at 2018 ikke blir et like sørgelig år som 2017 mtp kursretning.
Du har rett til din mening
Ser ut som vi klarte en bounce på 200-dagers, så spørs det om vi closer over 82.
Krysser fingrene for det. I tilfelle er det hårfint i bunn av trendkanalen fra november
håper du får rett. Men ser på det som mer sannsynlig at vi kommer til å stenge under 82 slikt det generelle klimaet rundt aksjen er nå. Mitt håp er at 78 holder
Fullstendig manipulert av roboter, den gode nyheten er at begge de 2 som sitter dypt short har dekket seg i det siste.
Ser på dette som et positivt tegn.
Vi har også en svak positiv trend.
Har vi noe statistikk på hvor mye de har igjen? Kanskje de øker igjen nå pga. vi faller?
I tillegg ligger Marshall Wace i sivet en plass…
Hvis de reduserer shorten ytterligere på fallende kurs er vel det et godt tegn?
Absolutt! Bare spekulerte i om de økte igjen siden kursen faller… vi får svaret senere
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883
her ser du hvor mye de har igjen, er vel et delay på 2-3 dager så er ikke helt oppdatert, men det funker.
det vi skulle hatt hadde vært en partneravtale og 80 % + gap up, det hadde vært flott for shorterne tenker jeg.
Will it float?
Close over 82 kom som bestilt haha
Ups, beklager.