Helt enig med deg. Den lange fallende trenden KAN bli brutt snart og da blir det fort en del % opp!
Ser at den lange fallende ligger lavere hos deg enn hos meg. Er det fordi jeg bruker logaritmisk og ikke du eller er det at vi har satt ulike tangeringspunkter?
Det har nok med ulike tangeringspunkter å gjøre, hvor man setter toppene i trendkanalen. Jeg tok et stort bilde (full chart) laget strekene og zoomet så inn. Blir sikkert litt “avvik” da på nøyaktighet.
Edit: fikk plukka 100 aksjer til
Hvordan ser det tekniske ut om den går under 86? Er bunnen i trendkanalen på 81?
Det er jo strålende om støtten på 86 holder, men alt ned til 82 er helt innafor
Registerer 10 dagers glidende snitt ligger på 85,88. Kanskje litt støtte i den.
Tegnet selv her, vet ikke hvor rett det er. ^^
Det er ikke så veldig lenge igjen til kanalen når igjen 86, da er det jive
Jive er en rask dans i 4/4 takt, som oppstod i USA på 1940-tallet. Det er ganske likt swing (mest østkystswing) i grunnstegene. Jive er en av de fem internasjonale latin-selskapsdansene. Jive er den femte dansen som danses på hvert mesterskap i Norge.
Sånn hvis noen lurer på hva Savepig mener.
Som nevnt før:
- Støtte 20 dagers på ca. 84
- Støtte trendlinje 86
- Støtte 200 dagers på 83
- Støtte 50 dagers på 80
Glidende snitt funker vel kun som støtte/motstand når en aksje trender, NANO trender ikke, men trendlinjen med støtte rundt 83 bør respekteres.
Så trendkanalen vi har vært i siden begynnelsen av november teller ikke?
jo da, men MAene er fortsatt ganske flate, så dersom de skal ha noe bruk i det hele tatt bør trenden ha gått ihvertfall gjennom 1-2 higher high breaks for å få skikkelig vinkel på dem.
Dette er altså en potensiell begynnelse på en ny trend, her ville jeg brukt fibonacci og trendlinjer.
Ser det ligger støtte rundt 83-84.
Så lenge den snur snart har du en higher high og higher low. Får vi en ny test av 93 og brudd over så vil vi ha en ny higher high. Regner med det vil skje - om de bare kunne kommet med noe news
Edit: i mitt chart lå 20-dagers ma på 84.19, dagens low så langt er 84.40
Utsikter for 82-test her i løpet av dagen. Kan bli spennende!
Tror på brudd gjennom 82 og ny test av 78 ganske snart. Klimaet rundt aksjen er ganske så giftig nå, i tillegg har vi oppturen til PCIB som tar mye av oppmerksomheten
Tror du fort kan få rett her. Vi har egentlig dratt med oss 2017-klimaet over i det nye året, jeg håper ikke bare at de letter på sløret, men blåser av hengslene rent informasjonsmessig.
det er veldig synd men virker desverre å være tilfelle. Så kan en lure på om ikke selskapet bevisst ønsker lavest mulig kurs, hva enn som måtte være grunnen for det.
Feil forum. Test av 82 nå. RT: 81.65