Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Fall i indeksen og gevinstsikring er min bet.

Det nærmer seg jo stadig vekk golden cross her, om ikke akkurat den mest overbevisende bevegelsen:

image

Egentlig burde man jo bare selge alt, for test av 67 virker jo nesten som en nobrainer.

image

Spot-on,
Der bliver sagt “melding” næsten dagligt her. Det forstyrre og skaber usikkerhed.
Hvilken melding venter du? Opstart Archer-1 og Paradigme 1. patiend dosed?
Alle ved jo dette - så jeg tror ikke dette er en trikker, tror du det er det, når hele verden ved dette i forvejen?

Cypher in the making til dere harmonic tradere.

nano

1 Like

Føler meg ikke særlig harmonisk.
Men dette forsto jeg ikke en drit av :smiley:

Hva er det du leser ut på bunnen der egentlig?

Gjør det enkelt @Deltoid - vi trenger et mirakel her @Savepig :cold_sweat:

aPNG

http://stockcharts.com/school/doku.php?id=chart_school:trading_harmonic_patterns

Textbook cypher bouncer av en 0,786 fibonacci.

Kanskje litt mer valutaorientert, men jeg ser slike ting automatisk, følte for å dele det med dere folks.

3 Likes

Veldig interessant @Deltoid - man lærer noe nytt hver dag. I følge videoen skal target ligge rundt fibb. 38.20%. Stemmer dette tror du?

image

Targets på harmonics ligger vanlighvis på fib. nivåer på CD leggen, fyren i videoen bruker 0,382, man kan jo også bruke 0,5 eller 0,618 evnt. ri traden hvis den er med trenden (noe den ikke er her). Liker selv å se på confluence med et fib. nivå og struktur. I dette tilfellet er for eksempel 0,618 + 86 strukturen et fint target nivå.
nano

Dette er som sagt litt mer valutaorientert, men det hadde jaggu mei vært moro om det hadde skjedd.

1 Like

Ligger foreløpig på 77,8 i sluttauksjonen. Volum på 11k.

Ca. 8000 aksjer ble trukket fra kjøp åtte sekunder før auksjonen var over…

Sjekk 400 dagers snittet da. :stuck_out_tongue: Like a boss

image

5 Likes

Der har du den:) Strek også inn 8-9mnd OHS. Nedgangen vi har hatt kommer til å betale seg…

1 Like

Hvilken OHS snakker du om ?

Meh, fint lite lyspunkter å se akkurat nå, det skal sies.

image

image

Går mot konkurs ser jeg hahaha :rofl:

Med betalutin i sekken, masse i pipa og så mye gode folk…
Nei denne kan ikke ha mye å gå på nedover så eneste vei nå er :balloon:

“We Are Next In Line” :sweat_smile:

3 Likes

Feedback på noe TA greier jeg ser:

Hver eneste gang stokastisk har touchet i bunnen har rsi 21 trengt å minst komme ned til 30-streken for at det skal bli nedsolgt nok til å snu.

Denne gangen er ikke vi i nærheten en gang, indikasjon på at kursen skal til 70?

image

1 Like

Fint lite lyspunkt? Er jo ikke kommet mer enn til begynnelsen av februar. Men nå blir dagene lengre og lengre og det går mot lysere tider.

1 Like

Hvis vi får en bounce til nå uten å falle under 66 så blir jo lower highs, lower lows tendensen ytterligere svekket. Så sånn sett er det ikke bekmørkt.

Spør om dette mest fordi jeg vil lære: Jeg driver og leser RSI og stokastisk på 14, som er default på investing.com. Hva er grunnen til at du velger å se det i lengre perspektiv?

Ellers takk for at du ofte analyserer NANO!