Fall i indeksen og gevinstsikring er min bet.
Det nærmer seg jo stadig vekk golden cross her, om ikke akkurat den mest overbevisende bevegelsen:
Egentlig burde man jo bare selge alt, for test av 67 virker jo nesten som en nobrainer.
Spot-on,
Der bliver sagt “melding” næsten dagligt her. Det forstyrre og skaber usikkerhed.
Hvilken melding venter du? Opstart Archer-1 og Paradigme 1. patiend dosed?
Alle ved jo dette - så jeg tror ikke dette er en trikker, tror du det er det, når hele verden ved dette i forvejen?
Cypher in the making til dere harmonic tradere.
Føler meg ikke særlig harmonisk.
Men dette forsto jeg ikke en drit av
Hva er det du leser ut på bunnen der egentlig?
http://stockcharts.com/school/doku.php?id=chart_school:trading_harmonic_patterns
Textbook cypher bouncer av en 0,786 fibonacci.
Kanskje litt mer valutaorientert, men jeg ser slike ting automatisk, følte for å dele det med dere folks.
Veldig interessant @Deltoid - man lærer noe nytt hver dag. I følge videoen skal target ligge rundt fibb. 38.20%. Stemmer dette tror du?
Targets på harmonics ligger vanlighvis på fib. nivåer på CD leggen, fyren i videoen bruker 0,382, man kan jo også bruke 0,5 eller 0,618 evnt. ri traden hvis den er med trenden (noe den ikke er her). Liker selv å se på confluence med et fib. nivå og struktur. I dette tilfellet er for eksempel 0,618 + 86 strukturen et fint target nivå.
Dette er som sagt litt mer valutaorientert, men det hadde jaggu mei vært moro om det hadde skjedd.
Ligger foreløpig på 77,8 i sluttauksjonen. Volum på 11k.
Ca. 8000 aksjer ble trukket fra kjøp åtte sekunder før auksjonen var over…
Sjekk 400 dagers snittet da. Like a boss
Der har du den:) Strek også inn 8-9mnd OHS. Nedgangen vi har hatt kommer til å betale seg…
Hvilken OHS snakker du om ?
Går mot konkurs ser jeg hahaha
Med betalutin i sekken, masse i pipa og så mye gode folk…
Nei denne kan ikke ha mye å gå på nedover så eneste vei nå er
“We Are Next In Line”
Feedback på noe TA greier jeg ser:
Hver eneste gang stokastisk har touchet i bunnen har rsi 21 trengt å minst komme ned til 30-streken for at det skal bli nedsolgt nok til å snu.
Denne gangen er ikke vi i nærheten en gang, indikasjon på at kursen skal til 70?
Fint lite lyspunkt? Er jo ikke kommet mer enn til begynnelsen av februar. Men nå blir dagene lengre og lengre og det går mot lysere tider.
Hvis vi får en bounce til nå uten å falle under 66 så blir jo lower highs, lower lows tendensen ytterligere svekket. Så sånn sett er det ikke bekmørkt.
Spør om dette mest fordi jeg vil lære: Jeg driver og leser RSI og stokastisk på 14, som er default på investing.com. Hva er grunnen til at du velger å se det i lengre perspektiv?
Ellers takk for at du ofte analyserer NANO!