Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Dette er jeg helt enig i. Og selv om det frister å selge seg ut, så blir jeg nok sittende. Jeg tror det er større sjanse for at jeg driter meg ut hvis jeg selger.

Når det kommer til Bitcoin, så tror jeg det er en spesifikk grunn til at TA feilet og prisen ikke falt mer…

Kompisen din skulle lært seg fibonacci, 0,786 er typisk der pris bouncer ved et krakk. Gjaldt også bang on for Bitcoin krakket. Var også i confluence med tidligere bunn, vakker TA.

btc

1 Like

Det vakre med BTC er jonettopp at ALLE som trader denne bruker Fin, fra et eller annet tidligere bunnivå, så det blir en naturlig samkjøring om at HER kjøper vi, og dermed snur det :slight_smile: Og det er jo perfekt. Følger vi samme mønster nå ser vi 35K om ikke lenge, og mitt estimat på 40K ila året er kanskje litt reservert, men så gjettet jeg 10K til jul når den stod i 3000, og den gikk jo litt høyere enn det :wink: Vi får bare vente og se. Jeg selger 50 i desember - min nye juletradisjon :smiley:

1 Like

Hehe, det var ikke kompis men en random dude på Telegram. Det var flere som sa til ham at vi nærmet oss en bunn på den chatten men jeg tror han bare var lei. Typisk person som har kjøpt seg inn på hypen uten å sette seg særlig inn i noe og ble med hele veien ned, og solgte på bunn. Grunn til at jeg tok den opp var at han bokstavelig talt solgte på bunn. Nå skrev han i den meldingen jeg postet at han dret i om den gikk opp igjen, men det tror jeg ikke han gjør… :slight_smile:

Beklager - off topic, kinda :smile:

1 Like

Er det jeg er redd for å gjøre i NANO nå, velger å sitte pga. det fundamentale, men kjenner at Costa med sine utsagn går meg på nervene. Hadde det ikke vært for gutta som sitter bak hadde jeg solgt.

Det hadde ikke jeg gjort heller, er skikkelig surt :sweat_smile:

Nå sporer vi fryktelig av i denne tråden, og jeg tar det på min kappe… :slight_smile: Beklager. Nano. Teknisk. Memorert.

2 Likes

Jeg innrømmer å være dårlig på TA, men hva har dette med TA på Nano å gjøre?
Jeg er ikke så interessert i å lese masse diskusjoner og krypto (som jeg har blokkert alt av) på Nanotrådene :rofl:
Men som sagt kan jeg ikke TA, så hvis dette er relevant så beklager jeg :wink:

1 Like

Ikke så mye, men gadd ikke skifte tråd for å svare noen spørsmål.

Hva NANO angår har vi et potensielt skifte av momentum.

Avhenger litt av om vi nå får en ny higher low eller brudd av lowen rundt 69,7. Pent triangel.

2 Likes

Her er det samme litt annerledes tegnet. Blir spennende å se hva den lukker på i dag. Dette er daily. Brudd gjennom den fallende trendkanalen, eller ny restest av forrige bunn?

image

Avhenger av om vi bryter opp gjennom 71,4 eller ned gjennom 69,7 imo.

Jeg jobber med en long shot teori også… hvis denne slår til så vil det være meget positivt, men det er ganske langt frem i tid og vi trenger en del price action før den tid. Men den tredje fallende toppen “bekreftet” egentlig antakelsen min, så får vi se når vi nærmer oss spennet i trianglet her.

image

2 Likes

Kikka faktisk litt på den teorien selv her om dagen. Ingen umulighet at det vil inntreffe.

07

Ja, da fikk vi faktisk brudd gjennom den fallende trendlinjen @Spot-On :slight_smile:

RSI divergerer positivt mot kursen, noe som også er bra.
Vi har en doji i dag, noe som er nøytralt.

Så får vi se om vi klarer å holde den nye stigende trendlinjen jeg har tegnet inn her.
Første motstandsnivå rundt 74-75, og så 78. Det gæppet man ser der SKAL tettes :slight_smile:

2 Likes

Jeg satser på at Q4 på tirsdag bringer noe som gjør at kursen hopper galant bukk over alle gamle gæpper, oppmot ATH and beyond :money_mouth_face::+1::grin:

1 Like

Hvordan er det? Sitter alle og ser på KILENE sine?:slight_smile:

Why we not samarbeide?

BREAKOUT

• to sentrale KILER, den brune tynne og den orange, begge varianter av den samme ukeslange
  • BULL HARAMI i times
  • se hvit 2dagers utbruddskanal

Se også dagchartet med brudd AV GUL kilE I STIGENDE TRENDKANAL

• DAGmacd KRYSSER bull

Noen som kjøpte 10k+ på ask, algoene kjørte den rett ned igjen ila. 2 sekunder.

Jøss! Er det noe nytt Spot-On??
Kanskje tomt for aksjer utenom børs nå.
Ble nesten tomt i ordreboka på selgersiden: https://imgur.com/a/nJN3T

BULL INVERTED HAMMER i kvarter & BULL HARAMI i times

Why you all so stille?

I tillegg har vi fin blå stigende trend i Accumulation/Distribuation line her:

• legg merke til at vi kan lese av KJØPSSIGNALER OHS her også, se grønne halslinjer og den svarte halslinjen.

MACD ved krysning (skjønner ikke den er litt lavere her enn i INfront)

Trender opp i RSI

Stoch. Osc løfter seg og viser positiv
stemning

OSEBX har avga månedslangt KJØPSSIGNAL OHS i går.

1 Like