Var en kar på shareville som hadde dette resonnementet. Jeg kan ikke metoden hans, men tallene ligner hva jeg kommer frem til selv. Ønsker meg en bounce på 40+ nå…
Selv sitter jeg med regnearket for å gjennomfører en rebalansering for å frigjør kapital as we speak.
Enig med flere andre her inne og har faktisk tro på at treet skal filleristet i tiden fremover.Skal innrømme at jeg for første gang i mitt liv vurderer belåning…
Synes aksjen er fillerista allerede, jeg…
Historiske kurser
Periode Avk. % i dag Slutt Høy Lav
Intradag -7,71% 45,70 49,00 45,30
Uke -9,59% 50,55 59,80 45,30
Måned -26,59% 62,25 64,45 45,30
YTD -43,58% 81,00 93,00 45,30
1 år -44,10% 81,75 113,00 45,30
YTD -43,58% uten så mye som et pip i media er litt merkelig i mine øyne… (Hegnar, E24,DN)
Her fortsetter kjøpsfesten. Akkurat nå tenker jeg å vente morgendagen for å se. Jeg tror på en tur opp fra start før bjørnene får snudd skuta og vi tester 42-43. Vet ikke om den vil under i morgen, og vet heller ikke om jeg kommer til å kjøpe i morgen eller avvente mer.
Ser liksom ikke helt de store lyspunktene den neste uken, og sånn som aksjen krakker nå er det tydelig at det hersker litt panikk blant pensjonssparerne.
(Topp 50 er little to no change)
@Savepig ser du noen spesielle bunner neste ukene?
Ja, kan stemme det. Mine 3 targets var 45, 43 og 38. I likehet med @Krieghoff ser jeg etter muligheter for å frigjøre litt kapital (ta ut litt av kryptotrade-potten kanskje, eller evt. øke belåningen - men det sitter langt inne heldigvis )
Som jeg skriver over, et eller annet sted mellom 40 og 45 er KANSKJE noe støtte. Hvis ikke er det 25 neste.
Takk , Noc og Savepig for TA-tips. Jeg øver meg på vimpler fremdeles.
USA snudde opp på slutten. Biotec sektoren der har nok falt ifra seg for en stund nå. Snur IBB/XBI opp så vil det nok påvirke NANO også, da det siste fallet, fra 60 nok, korrelerer bra med fallet i biotec over there. Kan hende vi så bunnen (i det minste for denne gangen).?
Noen som vil ut, eller er det for å presse kursen ned? Begynner å bli lei av hele NANO og hemmeligetsgreiene - utlån av aksjer osv.
Kan dette være dagen kanskje ?
Tilgi min totale mangel på ekspertise… Men hva skjer om kursen detter under trendkanalen? Den gule linjen er 38,5.
Nå tegnet jeg trendkanalen fra height of day og low of day. Det gjør kanskje kanalen unøyaktig, eller hva sier dere TA-guruer?
Og så kom herr Trump med nye tollsatser og oppgangen ble snudd til nye fall… Isteden for å gi støtte så gav makro en ekstra push ned i NANO. SL ble utløst, flere og flere “har fått nok”.
Investorene bør nå kikke, minst, like mye på US-Kina “krigen”, som på TA og annet. En god avtale/løsning der vil snu ting på 1-2-3. Og det vil jo skje. Spørsmålet er bare, når.??
Ikke noe annet enn at neste vesentlige støtteområde er 24-28 fra sommeren 2016
Spinnvilt volum nå. Høyeste volum siste tre måneder er 717k.
Vi er på 670k før lunch.
Flott volum - kjipt det er feil vei
Lukter litt capitulation bottom av dette ja, som vi har etterlyst. Anbefaler forøvrig at du leser Bitcoin TA tråden @Savepig - har nå for alvor begynt å få dreisen på TA’en føler jeg
Jeg følger med på bbc-tråden…
Lurer på om bunnen var nå på Nano. Blafret rart på 41,74. Men det kan jo være en liten bulltrap på gang.
Kursen er i alle fall utsatt for høytrykkspyling.
Gudene vet om det blir reint
Edit: åpenbart ikke rent nok. Nedover igjen. Og opp
Hei,
En bulltrap på gang? Nu er jeg ikke ekspert, men en bulltrap i en aktie det falder mellem 4 og 8% dagligt, høres ikke rigtigt ud i mine øre…