Blir italiensk analyse i morgen
Woo fokkings hoo.
Hahaha
Hm, trodde utvaskingen var i dag, jeg!
Enn så lenge vet vi intet om morgendagen.
Sus i bølgene, motvind og medvind.
Men Savepig og Noc har jo snakka husvask i mange dager nå.
Og nå får du både husvask og tarmskylling på en gang, heldige du!
Hehe, Savepig. Cognac skal ha en gunstig effekt på tarmfloraen, så det ble en liten knert mens TI-serveren tøffa seg opp for morgendagen.
Skulle ønske Dnb gjorde det sammme. Men der blir det vel bare hakking i morgen.
Jaja…
Edit . Ad morgendagen, så gjelder det å puste med magan!
(Trykka på feil svarknapp)
921 224 aksjer omsatt klokken 10:30
Ser ut som den begynner å finne et gulv her nå?
Dersom dette slår til kommer det til å blir VELDIG vakkert i retrospekt!
Dersom man ser på dette som et massivt flag har vi nå ABCDE completion.
E punktet vi nå ligger i er på en 0,786 retracement, som er typisk der parabolic moves snur (som NANO hadde i 2016). Det samme skjedde i Bitcoin krakket, dot-com krakket mf. bobler/parabolic moves. I tillegg til dette ligger vi nå på tidligere swing high/volum struktur rundt 36-39.
Vakker TA!
Legg merke til accumulation/distribution og rsi i dag.
Sterkt!! Spennende close. Trodde selv på svakere åpning.
Gap close her, får se hva som skjer.
Som tillegg til min post over:
- vi har også kraftig volum i går og i dag.
- potensielt bull candlestick signal ved slutt i dag (avventer), hammer/harami/dragonfly potensielt.
- shortere (private og store aktører) som skal dekke seg etter å ha shortet den kraftige nedgangen i det siste.
Som kremen på kaka har vi også fundamentale endringer i selskapet som jeg ser på som megabull som nevnt i den generelle tråden. Kjøpte mer i dag.
Edit:
Som tillegg til candlestickformasjonene over har vi også potensielt disse som er mye kraftigere enn dem nevnt over: Engulfing/piercing.
Disclaimer: Må avente close for å se hvor vi ligger, men dagen i dag blir ihvertfall spennende!
10,26% blå nå.
Der ble den pauset.
Close betyr alt, folk trodde også kula kom 11.1, men så gikk den rett i gulvet mot slutten av dagen.
Pauset?
Igang igjen nå. Var pauset i noen min, automatiske algoritmer i børsen sine systemer.