Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Sitatramme[quote=“Savepig, post:1838, topic:5027, full:true”]
Woo fokkings hoo.
[/quote]

Der ser du , var UTELUKKENDE positivt!!! Ingen grunn til panikk

Circuit breaker
Circuit breaker er ikke et virkemiddel som aktiveres av Markedsovervåkingen, men er et automatisk handelsstopp som blir aktivert av handelssystemet. Dette avbryter automatisk handel og inntreffer for å redusere usikkerhet i volatile perioder. En circuit breaker kan vare opp til 4 minutter og inntreffer når det oppstår store kursbevegelser i et verdipapir. Hensikten er å gi markedsaktører noen minutter for å evaluere mulig ny informasjon, revurdere sine handelsinteresser eller slette feilaktige ordre.

Circuit breakers er delt inn i to ulike typer; ”dynamisk” som har siste omsatte kurs i et verdipapir som referansepris, og ”statisk” som har siste auksjonskurs som referansepris. Markedsovervåkingen ved Oslo Børs har mulighet til å endre grensene for når en circuit breaker skal inntreffe, ut ifra selskapshendelser og markedsforhold.

2 Likes

Kraftig momentum skifte i Nanovekter, kjøpte meg inn på 42,5 kr.

@Spot-On kan kjøpte tilbake hytta nå og hive på et helt OK-sized boblebad :wink: grattis

Gikk inn her med en trade i dag på 39.

Aksjen har enkelt og greit hatt en overreaksjon ned basert på en mindre forsinkelse, ikke noe annet fundamentalt galt her. Tror også at sjefen trekker seg kan ha en positiv virkning her.

Hvor lenge jeg sitter avhenger av kursutviklingen, men jeg tror nedsiden er unnagjort for en stund nå og at vi får flere blå dager enn røde fremover.

En evt. blå close vil være meget sterkt. Når katta er ute av sekken kan bunnen dannes.

Jeg ser en flaggstang. Med potensiale til et okseflagg.
Skulle bare mangle, egentlig. Unaturlig kursnedgang. Samt en meget overbevisende LR.:+1:
Takk til TA- folkene som deler så jeg kan lære.

Volum-messig vil jeg se minst 3M+ ved close i pluss i dag. De siste volumspikene har vært på 1-3M. Salgs-klimakset 7. desember 2016 hadde volum på 6M, best case scenario er bullish engulfing med close nær intradag high med volum opp mot 6M.

Jeg er helt enig med din analyse @Deltoid - spottet det flagget for en tid tilbake ( Nordic Nanovector teknisk analyse (NANO) ) - fint å legge på elliot-waves i tillegg. Styrker teorien :slight_smile:

Som svenskene ville sagt det:

Klockrent

image

image

1 Like

I concur… surt for meg som ikke har handlet enda men jeg kjøper gjerne på 50 jeg nå :slight_smile:

Snittet ned noe i går på 42,5. Det tok 10 minutter ekstra å sovne for å si det sånn…

5 Likes

To millioner aksjer omsatt kl 13.47

Ganske latterlig at dette er lov.

Tydelig kursmanipulasjon.

nano

1 Like

Urgh, ja. Robotene har jo hikka litt i dag, også.
Ser at de skrues om👾

Har du fortsatt samme target @babyrage?

Njaa, morgonens TA var mer litt i “the heat of the moment” då jag personligen trodde aksjen skulle ta mye mer stryk etter gårsdagens nyhet. Men 38 kr virker så langt gjelde som det ursprunglige målet.

Har ikke fulgt med, men virker som att Costa gav aksjen steroider etter dagens intervju? Såg også han handlet 10k aksjer.

Om dette er turn-around eller bare en temporær rekyl på oppsiden på grund av bra tekniske støtten vet jag ikke.

Ikke sånn skreeekkelig langt unna volummålet du skisserer her.

Costa gjorde lite. Det var forsikringene fra gjenværende ledelse som satte fart på kursen.

2 Likes

Minner om dette innlegget: Nordic Nanovector teknisk analyse (NANO) (TA)

Synes denne grafen nå oppfyller kriteriene:

2 Likes