edit edit edit! 57 blank
Har ikke tatt mer bort enn at det går helt fint. Oppdaterer porteføljetråden i helgen om jeg rekker men på shareville ser zeroen sånn ut:
Det er noen som ligger og jager kursen med å legge inn 20000poster på kjøp 0,5 kr under ask
Aner ikke
Er ikke sikkert det kommer engang… enda.
Eneste jeg så er at volumet har avtatt litt intradag, kursen har flatet ut og det er lavere topper og høyere bunner. Uvisshet akkurat nå, sikkert endel gevinstsikring.
Venter på ny lavere bunn for å sitte ute. Ny høyere topp er kanskje inn igjen allerede i dag.
Vi har ikke testet bunnen mer enn en gang. Rent teknisk har vi også et gap som kanskje må lukkes.
45 er nok ikke et dumt område å sikte seg mot, men skjer nok ikke i dag eller kanskje heller ikke neste uke
To be fair, så sa vi jo det om gapet mellom 28 og 68 og hehe.
Dette er en teknisk tråd, så ja, rent teknisk vurdering. Det absolutt ingen garanti for at vi får en pullback til 45, eller at gappet tettes. Slike gap pleier å tettes når euforien har lagt seg, men om det vil skje i dette tilfellet vil bare tiden vise. F.eks om det kommer inn et bud på Nano nå på 200 kr, så kan man vel trygt si det gappet ikke vil tettes?
Har ikke noen tall på det, bare sett det mange ganger.
Står mer om hvordan man bør trade en gap her:
Artikkelen sier også at “fading” kan forekomme (at gappet tettes ila. samme handelsdag).
Hvilket gap snakker du om @Savepig ?
Kan forøvrig legge til at det er langt flere gaps oppover også @Spot-On
Breakaway gaps på høyt volum er de gap’ene som man ikke skal forvente fylles igjen, og spesielt ikke på kort sikt. Det er jo bra
Tror du må tegne pil, for med «linje» så syntes ikke noe gap.
Sett på candlesticks, men du får ikke mer gap der heller…
Fib. motstander på 60-56, 0,618 på vei opp og 0,382 på vei ned.
Volum motstand i samme intervall.
Non-farm payrolls er 2:30, altså om 14 min, da får vi nok bruddet den ene eller andre veien.
Jeg ser heller ikke noe gap…
Gap’et
Here we go boys, NFP T minus 1:30 min
Det er ikke det gapet savpig henviser til med charter sitt rett over her…
Kan du gi en forklaring på hva du mener?
Non-farm payrolls (største nyhet i måneden) kommer hver første fredag i ny måned kl. 2:30 pm.
Kom i dag som BEAR USD, aka BEAR indeks
Og der vokna algoene også gitt, fikk brudd ned av trendlinje i 5M chart nå.
Da er neste gap ned som ikke er fylt gapet mellom 34,4 og 36,0 som oppstod mellom 2-5/9 2016.
For å fylles må man ned til 34,4. Ser ikke på det som veldig sannsynlig nå…
Ser ikke noe annet over det jeg jeg