Det skal vel nesten godt gjøres å ende +24% uansett. Jeg tar til takke med bullish engulfing confirmed!
Joda, men nå hadde vi en trang 5M formasjon så var litt spennende å se NFP, sånn på dagsbasis (daily chart) betyr dette ingenting
Brudd opp av 20-dagers, ligger nå på 54,9, er hva jeg håper sluttkurs gir.
Den blir hårfin tror jeg
Ohhh, sylfrekk bounce der, vil være oppsiktsvekkende hvis nano slutter på topp på en fredag etter denne oppgangen:
Vore det så konstigt? Har tolket siste to dagene som att selskapet endelig kom med informasjon om ting som kanskje burde kommet for lenge siden. Vore ikke helt galt med en korreksjon på oppsiden.
Att aksjen også kom hele veien ned til en -70% korreksjon etter en parabolic move støtter også den teorien.
Som nevnt for noen måneder siden er en 70-80% korreksjon etter en parabolic rørelse ikke uvanlig.
synes alltid det er en masse posisjoner som lukkes før helgen så prisen dipper litt, men jeg er jo dønn enig i at fair pris på nano er i rangen 68-86
Said no one. Ever.
Høyere volum enn gårdagen nå.
Skulle til å si det, heftig bra volum nå. Meget bra signal på bekreftet engulfing i daily.
Close near high er også meget bull dersom den holder seg.
Nå er jeg spent på hva shortregisteret viser når den oppdateres.
Uendret mein junge.
Algoene lar den ikke falle vett, gønner på ved noe tegn på svakhet.
Er uten tvil shortdekke og da gir de F. om lavere kurser for gutta satte shorten på 116-120 og sitter nå med 50-60 % profit. Nå tar de alt de får, mange som selger når kursen har gått så mye intradag vett.
Ser mye ut med 30 % opp, men det var ikke mange uker siden vi var på 90 kr/aksjen.
På kort sikt blir 67 kr viktig nivå. Finnes det nok shorts som dekker kanskje det finnes muligheter. En close over 67-68 kr vore “optimalt”.
3mill i omsetning
Ber du om dette i dag?!
Japp, flere her som mener 67 er jævlig vesentlig. Hadde ikke drømt om at vi skulle se det tallet i det fjerne i dag dog.
Er det noe teknisk fortolkning rundt hastigheten dette skjer med?
Forresten er vel dette et signal som formes
Mja, 67% reversal på to dager er ekstremt, men ikke nødvendig noe galt i det. Om du setter hele utviklingen i perspektiv så er det jo rimeligt på kort sikt. Vi kan summere NANO de sista åren typ sånn:
Parabolic rørelse 2016
ABCDE korreksjon på -70%
Weekly støtte fra 2015
Insider kjøp
Kjøp rekommandasjon
Short covering
Når du summerer alle de punktene der så finnes det jo prosenter å hente
Jag mener bare att om det er en “long-term” reversal, så må aksjen etablere seg over 67 kr på noen uker. Regner med rekyl på nedsiden snart, og forhåpentlig att aksjen bygger en stabil bas og ackumulasjons range for en ny eventuell bull period begynner.
Spør du meg selger man denne toppen. Men det er som sagt basert på det tekniske, ikke fundamentale. Men med det sagt, om denne reversal ska fortsette eller ikke kan nok ingen svare på med 100% sikkerhet. Aksjen kanskje ruser 50-100% til neste uke? No freaking clue.
Jag fikk litt fler Talkpool aksjer for vinsten så jag er fornøyd med dette rally
Først - grattis til alle som spilte denne bunnen, og alle langsiktige som er “litt” mindre i minus
#kremt
Sett litt på chartet etter denne fantastiske oppgangen og noen ting å bemerke seg:
- Positivt at vi sluttet nær HOD.
- Positivt at oppgangen kommer på et enormt volum.
- RSI har masse å gå på.
- MACD har krysset bullish.
Blue skies ahead? Vel, som flere er inne på må vi helst få en close over 65-67 på et godt volum.
Her møter vi også på 50-dagers MA, så jeg tror det blir vanskelig på første forsøk.
Første støttenivå ved en evt. korreksjon fra 65-67 tror jeg blir 59ish. Ryker denne er 56 et nivå som kan gi grei R/R. Ryker denne også tror jeg vi går ned og tetter gappet. Men det vil nok ikke skje på kort sikt. På kort sikt tror jeg veien er kort for +5-10% til
God helg!
Mener du at
Kom borti send, men det summerer greit opp hele dagen så jeg lar det stå