Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Redusere “Oppa Gangnam Style :sweat_smile:” litt da :slight_smile:

Kjøper selv i dag. Da det ser lovende ut teknisk både hos norskbulls og Investtech.
Solid støtte på 88 så nedsiden er begrenset om den ikke åpner aggressivt opp i dag.

1 Like

Ja, får redusere litt Gagnam style… :disappointed:

Hvis det tekniske bildet tilfeldigvis sammenfaller med melding fra SRC,
så kommer Norskbulls til å få rett! (Jf. 25% opp).

Men vil du ikke vente til den bryter 20 dagers SMA før du kjøper,
hvis du kjøper kun ut fra det tekniske?

Jeg sitter å ser på mulig entry nå

Jeg vil helst ha den på 90-89… men får vel bite i det sure eplet og kjøpe på 91++

1 Like

Jeg tenker som så, jeg vi se bekreftelse på brudd, når jeg trader brudd.
Long posisjonering så setter jeg stor pris å plukke lavest mulig ift den underliggende trendlinjen.

Skal du gå long i Nano?

Om jeg kommer inn blir det trolig en trade. Har et annet selskap jeg ønsker eksponering i Long.

Bra. Vi vil ikke ha for mange folk som ikke trader Nano, da blir det for lite aksjer til salgs :slight_smile:
Personlig håper jeg den ikke bryter gjennom 20 dagers SMA i dag. Men det gjør den sikkert…

Helt tydelig at en del ikke er komfortable med å sitte ute, kurs over 100 dagers snitt er fint.

Hahaha… Seff vil vi ha mange folk som ikke trader Nano, da blir det fort gode priser når etterspørselen øker. Kanskje best å komme seg inn igjen :wink:

Hehe, er inne jeg. Vært inne med en liten post lenge (just in case) men holder på å vekte meg opp nå.
Fikk kjøpt en del på 91.50. Satser på å kjøpe resten 92-93 eller lavere. Skal inn med alt her snart :slight_smile:

Brøt den over 20-dagers nå?

Ligger under 20 dagers

@holmes Bra. Håper den reagerer ned - lastet 3.5k aksjer totalt i dag. Håper å laste resten billigere.

Frisk start på dagen, opptatt i møter og dørgende kjedelig nå etter lunsj. :frowning:

Bare traderstyrt oppgang nå? Trodde den så sterk ut men falt nesten helt tilbake nå. Hm. Bra jeg avventet med å kjøpe alt jeg skal ha. Tror jeg avventer til i morgen med resten i tilfelle ny test av 90-88 nivået. Kjekt å leke med trålen her nede når den skal opp med tid og stunder.

2 Likes

Pirato har hamstret aksjer både i går og i dag, så det er tydelig at de venter på noe…

1 Like

Vel de lurte i allefall meg, kjøpte jo på 92+ når jeg kunne fått for ca. samme kurs som i går + sikkert like mye i morgen. Men, men - prøver å si til meg at disse kronene betyr lite i det store bildet. Tenker bare på det kunne blitt litt flere aksjer totalt. Ønsker å ha dobbelt så mye som jeg hadde i utgangspunktet.

1 Like

Når kursen står i 8-900 så betyr noen kroner eller et par tiere lite :wink:

2 Likes

1 krone her blir jo ti kroner på 900

Med 10 000 aksjer blir det 100 000kroner osv

3 Likes