Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Nei Pivotal fase 2 er for å slippe fase 3. kort fortalt større fase 2 mot at de slipper fase 3.

1 Like

Og pivotal fase 2 er Paradigme som de sier skal starte i 2H i år?

Det vet @Savepig og @Nocturne

1 Like

Hvis du vil lære mer om FDA sine ulike programmer for fremskyndet regulatorisk godkjennelse er dette en god kilde:


Ut av de ulike programmene satser Nano på breakhrough therapy designation etterfulgt av tidlig regulatorisk godkjennelse gjennom accelerated approval.

3 Likes

Takker og bukker for linken, interessant link som forklarte godt det Nano kan/skal søke på. Er nok BTD som blir/er søkt på ja, kan godt hende de har søkt allerede.

Anbefaler også FDAs egne sider som jeg synes gir enkle forklaringer og nyttig info om behandlingstider og krav:
https://www.fda.gov/forpatients/approvals/fast/default.htm

2 Likes

Paradigme er navnet på studien de skal starte ja, og ja, den er en pivotal fase II studie :wink:

1 Like

Mitt orakel @Nocturne strikes again! Du må få egen nøkkel til feriehuset mitt i Spania, du har hjulpet så mye! :sweat_smile::+1:

1 Like

Bra link det også @Aksjesnila , står mye av det samme som @Boykie sin link. Nyttig lesning for meg hvertfall! :+1:

Noen som har link til podcasten Costa og Dahle skulle på med Radforsk på onsdag?

Er ikke lagt ut enda.

1 Like

Synes dette innlegget var veldig bra :slight_smile:

6 Likes

Pen start på dagen.

2 Likes

Hvorfor disse utenlandske meglerhusene @Savepig ? Jeffries har jo ikke vært enda?

De forstår hva Renoldi mente med:

“Its not just the efficacy, its the combination of efficacy, safety and convenience.And so from this perpective, I would clearly say that currently we are the best product in development in this stage. We need to confirm the data we have generated so far, we are not at the end of development yet, but to date I would say WE ARE THE BEST (kort pause) the best product.”

3 Likes

De har nettohandlet en stund og er nok allerede vel vitende om NANO og dets potensiale. Det har tross alt vært en del konferanser der de har blitt eksponert for LC’s sjarme. :slight_smile:

Edit: Minner om denne.

http://home.broadpark.no/~borsdata/OVERSIKTE/NANO.html

1 Like

Vi vet jo fra i fjor at det er mange utlendinger som er veldig interessert i NANO, etter emisjonen var jo topp 50 stappfull av utenlandske navn. :slight_smile:

De lukter krutt :slight_smile:

3 Likes
4 Likes

“We want this company to be a major player in Hematology for sure. (…)
We can probably say that we are amongst the best. (…) Our ambition goes beyond that”.
“We need to start to think about making our pipeline bigger than one product”.

“This company is on track. Nano is a boring company because everything IS on track” :smile:

“We already have the product. We have 15/40. It’s already good enough”.

#Bull

6 Likes

Nesten så ille at selv jeg vurderer å pakke mere penger inn i NANO… :smile:

3 Likes