Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Med mindre hun ble valgt ut som fallbrems, siden hun ikke har kjøpt aksjer på en stund… :=)

1 Like

(Wordingen her er litt mer harsh enn den trenger å være, men passer for bra)

¨

Edit:
I sted satt jeg og tenkte at det var altfor små kjøpsposter ift dagsvolum så det lignet et tullerally, men det begynner faktisk å kommer seg bittelitt ihvertfall.

Jeg tror at MLI fortsetter ufortrødent å dekke inn shorten de satte på 110+ rundt emisjonen.

1 Like

Meget sterk avslutning på dagen. Trodde vi skulle dabbe av litt en periode.

Er folk redde for å havne utenfor?

1 Like

Jeg skulle spre kjøpene mine over noen dager var planen, men etter det jeg hadde lest om det tekniske fra bl.a @Nocturne og @Savepig bestemte jeg meg i morges for å kjøpe for alt i dag. Angrer ikke på det nå, fikk vel ca 11% stigning på det i dag. Kjøpte på 68,10-68, 15. :smiley:

6 Likes

Grattis! Hva fikk du snittet ned til? Vurderer å snitte ned selv om den faller tilbake.

12 Likes

Hehe, du kommer til å bli #uglyrich!

1 Like

Bare å håpe ja! Du også da, du er vel ca på samme nivå :+1:

Satan det er masse nano-aksjer. Big brass balls hombre!

Her er TA, 67 er faen meg et stort greek make or break nivå altså.

2 Likes

Hva ser du for deg framover @Savepig blir det bare å jokke opp og ned til noe nyheter kommer, eller er den kanskje moden for å stabilisere seg på et høyere nivå?
Ja nå er jeg all in, min sjanse til å tjene skikkelig bra føler jeg :smiley: går ikke konk om det går dårlig med Nano, men går det veldig bra (500 kr og opp pr aksje) så synger jeg hele veien til utbetalt hus osv :grin:

I utgangspunktet hadde jo jeg trodd vi skulle ligge i den brede tradingrangen 82-96 i sommer, men det ser jo ut som om at nedsalget til øyelegen har utløst en hel mengde volatilitet og blitt til aksjer som vises i shortregisteret i stedet for topp 3 på aksjonærlisten.

Så lykke til å forutse egentliig. :confused:

Jaja får ha tålmodighet. Planlegger å selge 2-3000 innen jul en gang, avhengig av kursbildet framover da. Må stige over årsbeste :smiley: resten sitter jeg på utover 2018, så vurderer man løpende da.

Hei folkens,
har fulgt med inne her ei stund og spesielt den siste tiden da Hegnar Online har vært et mareritt. Greit jeg popper over hit i ny og ne for å diskutere?

7 Likes

velkommen skal du være. HO er et mareritt, spesielt i disse tider:)

Velkommen fornybarkrakk, du er en ressurs på Hegnar!

1 Like

@Fornybarkrakk fra HO jo! Bare så lenge du ikke drar med deg resten av smørja fra HO :slight_smile:

3 Likes

Må innrømme at jeg også kommer krypende fra HO. Der er det rett og slett ikke levelig om dagen. Lover å oppføre meg :wink:

2 Likes

Velkommen skal du være, du har bidratt med fornuftige innlegg på HO, i motsetning til diverse u,er, aksjespesialister, znabler, nøtter, glennh,er og så videre :sweat_smile: her diskuteres det positive og negative ting angående selskaper, rom for alt bortsett fra grunnløs, hodeløs bajsing og det, ja kort og godt motsatt fra HO bortsett fra noen bra folk der :grin::+1: