Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Unmanned - Småprat

Greit å ha en åpen tråd, @pdx sliter litt med tickeren. Kan du bistå.

Ser greit ut nå?

Funker nå.

Fikset den

Bare hyggelig :grinning:

1 Like

@pdx
Er det mulig å få inn aksjonær lista til NUMND. Ser jo ut som det blir en attraktiv aksje for alle nå…:grin::grin::grin:

Ja :smile:

1 Like

Nordic unmanned er vel neste mann på lista til å bli drevet sterkt opp av clesrstream? Eller har de allerede gjort det?økes det?

Du så jo va som skjedde idag. Se lengre opp i ferden der ser du bilde av hva de kjøpte idag…11%… bare vent til imorgen, da blir det mere…:grin::grin::grin:

Ja sitter med samme følelsen. Her er de best kvalifisert på en kontrakt verdt nærmere mcap. Når man ser hva selskaper er verdt om dagen som har mini kontrakter så kan dette gi en kjappt dobling og mer nærmeste tiden. Spennende…

Fin breakout i dag, håper på oppfølging i morgen.
Høyt eierskap av insidere med lockup og forholdsvis lav freefloat kan gi en fin reise

1 Like

Min vurdering er at med så få aksjer i et selskap vil det drive opp prisen i seg selv.:grin::grin::grin:

Jeg elsker cleanstream inntog i mine aksjer. :+1:t2: Først qfuel, så play Magnus og nå nordic.
Vi har diskutert dette en stund at der de kjøper må en bare komme seg inn… noen andre de nettopp har begynt og kjøpe :joy:

@anon50125742, kanskje du kan ta den oppgaven, her kommer jeg til kort.
:grin::grin::grin:

Tok 21timer…til vi så 40…:sunglasses:

Jeg kasta meg inn med litt til i morges til 38,30kr så nå må det bli bra. 11.5k aksjer her og hele 0,057% av aksjene i selskapet … :joy:

1 Like

Nordic Unmanned (NUMND) continues work for Equinor

3 Likes

En fin tråd om selskapet her:

3 Likes

Options exercised and mandatory notification of trade

Nordic Unmanned (NUMND) accepts first delivery of CAMCOPTER S-100 systems

2 Likes
3 Likes