Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordnet kjøper Netfonds - Hvordan påvirker det kundene og markedet?

Har det kommet seg? For jeg syntes det var helt forferdelig når jeg testet

Jeg liker det veldig godt. Men jeg har aldri testet det fulle produktet. Men ser jo at det er enkelte mangler kontra full klient.

Jeg liker veldig godt Pareto.

Nordnet har aldri ringt meg. Men pareto har.

Prøvde å ringe Nordnet 3 ganger forrige uke, lot det ringe 7-8 minutt alle gangene uten svar. Da ringte jeg Pareto de svarte etter 2 sek

1 Like

Skal komme med et forsvar av Nordnet her. Tross plattformens svakheter og mangler har jeg opplevd god kundeservice. Fikk en dedikert kundekonsulent som fulgte saken min, besvarte henvendelser i helger og ringte meg opp for å informere om status.

1 Like

Første NON handel helt jævlig ingen reg handel ingen sluttsedel.Er det normalt dette egentlig i Netfond komme automatisk alt.

Får ikke dette I Sbanken heller… uvant når man er vant til det fra NTF

1 Like

Noen som har erfaring hvor lang tid det tar å flytte verdipapirer fra èn bank til en annen ?

Har ikke fått ovført inngangsverdier fra Netfonds. Kan bli et skattemessig mareritt dette. Tør ikke flytte videre før det er på plass.

1 Like

Jeg meldte flytting I begynnelsen av juni fra NTF til SBanken , men de er enda ikke overført… fra aksjesparekonto til aksjesparekonto

Jeg har ulike inngangsverdier avhengig av hvilken side jeg er inne på hos Nordnet.

Har sendt melding for en uke siden og ikke fått svar

2 Likes

Inngangsverdien på Funcom er hos meg satt til 0 kr. Jeg antar Nordnet har tenkt å betale meg differansen mellom det jeg har betalt og det de mener jeg har betalt? :stuck_out_tongue:

3 Likes

Har prøvd nå siden jeg ble overført, men klarer ikke å bli fortrolig med grensesnittet til Nordnet, det er helt grusomt amatørmessig og lite oversiktlig.

Satser på at Pareto er bedre!

1 Like

Neeeeii… Der ble Hegnar.no\marked også smittet av nordnet-viruset :sob:

3 Likes

Dette ble helt feil, på så mange måter.
Her mister trolig hegnar.no en hel masse brukere av siden.

3 Likes

Nordnet sin platform er kort sakt ubruklig søppel når det kommer til markedsoversikt.

Netfonds sin var den beste gratis markedsoversikten i norge.

Jeg synes vi enkelt og greit skal boikotte nordnet frem til de retter opp feilen sin og tilgjengligjør netfonds markedsoversikt.

Hegnar blir jo nå i praksis urettferdig boikotta uansett, iom mest sannsynlig så var mesteparten av trafikken der hovedsaklig pga markedsoversikten

Jeg leser om og vurderer pareto as we speak.
Web traderen deres er bare 100kr i mnd.

Betaler heller 100kr til pareto enn å fortsette som nordnetkunde uten netfondsplatformen billig eller gratis

5 Likes

Hvor mye $$$ skal til @Pdx for at vi insiders kan få ordredybde på Tekinvestor ?

4 Likes

Er det ikkje noen som er jævla flink på Excel og kan skrive eit program slik at vi får eit program som er likt med gamle Netfonds?

Jeg er fortsatt sur og bitter på Nordnet som har kjøpt opp netfonds, og faktisk IKKE videreført den platformen som er sykt oversiktlig. Føler meg helt blind med Nordnet. Faen!

Men, en positiv ting om Nordnet, det går meget kjapt å få penger tilgjengelig på aksjekontoen. Det skal de ha skryt for.

8 Likes