Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norske Skog (NSG)

Eg tenkte aksjen kunne gå litt idag, men dette ble da voldsomt.
Gratulerer til dere som tok risikoen, men ver obs på at risikobilde ikke har endret seg.
Kan sveås være ob eier mon tro ?
Noe gjør at han har troen vertfall, og det i en fase hvor Nsg egentlig er konk.

Samtidig som sveås kjøpte, så visste vi at salgspresset måtte avta, så så lenge en storinvestor tok restene, måtte det nesten gå opp.
Vel, eg tror på mangen gode trading muligheter fremover, for dei som har tid til det

1 Like

elleville dager i skogen, fikk litt på åpningen

Norske Skog er et godt valg :wink:

Kan de ikke bare la selskapet død i fred. Norske Skog som vi kjenner det er ferdig. Her trengs det nye produkter og store investeringer for at det skal være håp.

Vet ikke fra når det sitatet er, men det må være en stund siden, den potten er for lengst borte, men eg kjøpte på åpning igår, men ute igjen på SL idag på samme inngang.

Det logisk hadde vært hvis obligasjonene ble gjort om til aksjer, og dagens aksjonærer stort sett radert ut. Driften av NSG går jo greit, det er gjelden fra oppkjøp som er problemet.

1 Like

Eg tror det er noe sånn som kommer til og skje, er vel igrunn ikke mangen alternativene

Inn her for 4 gang nå, begynner å tøye strikken vel mye mtp risiko, men teknisk følger den formasjoner slavisk noe som har resultert i 70% avk hittil. Inn på 1,00 tidligere idag, støtte på 0,97. Kursmål 1,45(ikke noe fundamentalt bak)

1 Like

Ombudstvedt innigjen, den sp eg ikke komme :roll_eyes:

http://www.hengar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/09/Avgaatt-sjef-i-Norske-Skog-gjoer-comeback-laangiverne-tar-kontroll

Blir et blodbad for de som gamblet på aksjen.

Ombudstvedt viser seg å være en ringrev, spent på om Sperre overlever prosessen

2 Likes

I helvete for et skittent spill

2 Likes

På godt norsk :+1:
Noen spill har regler, andre ikke, Nsg er spill med mangen tapende lykkejegere

1 Like

Gotta respect the innsidesalg.

3 Likes

Sveås er forøvrig straks på TV-2 nyhetene

Noen som trader her idag ?
Prøver meg på en trade om eg får på 15-17 øre

bare hos meg ordreboka er helt ødelagt? tenkte prøve legge inn kjøp på 12-14 øre

Matching halt allerede

Da var det igang igjen :slight_smile: