går så fort skulle kjøpt på 0,22
Eg ble for gjerrig, pokker ass, skulle ha lagt meg 5 øre høyere så hadde eg fått😡
ja, jævlig farlig også. plutselig er det rett ned igjen. men hadde man vært kjapp kunne man doblet pengene på 20 minutter her
kanskje prøve en inngang på 30 øre nå…
Jeg skjønner virkelig ikke hvor dere ser potensialet for oppgang her? Selskapet er konkurs…
Dead Cat Bounce er jo vanlig, kan hente bra med penger der. Men den muligheten har allerede kommet og gått.
Tja, ikke mye til potensial i selskapet, men langt fra det samme kan sies om aksjen, noe vi også ser idag med kjempe muligheter for trading for dei som kan det.
Eg annonserte like før åpning, at eg ville ha på 15-17 øre, da lå pre på rundt 44 øre.
Hadde eg fått der eg ville, kunne eg bare minutter senere opplevd mer enn en dobling.
Når eg ikke fikk der eg ville, så har eg heller ikke rørt aksjen
PS : ville aldri overnattet i Nsg nå
Hugs å ikke sitt inne med Nsg over natta, med penger dere kan trenge
Er det positive rykter i Nsg ?
Tragisk at ikke aksjen ble pauset forge uke, her har det vert mye rykter og ulik info tror eg
Skal vel komme opp med en “redningsplan” nå kl.15 . Skumleste i full fart her før i dag. Virker som en del tror på positiv melding. Solgte traden nå. Inn på 0.6 og ut på 73 øre. Ser den duppa til 66 øre nå @Kronn så da har det vel vært pump og dump🤔Spørs hvor den åpner igjen da?
De reagerer sterkt på at de usikrede kreditorene, som i alt har gitt 4,7 milliarder kroner i lån til Norske Skog, må veksle inn sine obligasjoner til aksjer som vil representere fire prosent av det refinansierte selskapet, ifølge planen som styreleder Christen Sveaas presenterte sist mandag.
Ifølge en børsmelding onsdag ettermiddag går det frem at de usikrede obligasjonseierne i Norske Skog avslår Christen Sveaas’ redningspakke.
Nå har de usikrede eierne kommet med sitt eget forslag som styret i Norske Skog nå ser på.
Fristen for å godkjenne det nye forslaget er satt til 29. september klokken 17.00.
Norske Skogindustrier meldte tirsdag at de pantesikrede obligasjonseiere med en andel på 65 prosent i lånet med forfall i 2019 støtter styreforslaget fra 18. september.
De pantsikrede kreditorene får 86 prosent av selskapet, mens de sikrede kreditorene får 14 prosent, i det nye forslaget.
sånn jeg forstår det sitter ikke småaksjonærene igjen med noenting hvis ultimatumet fra obligasjonseierne går igjennom, enten det eller konkurs. her må vel styret bare godta, og små aksjonærene mister alt… hmm
Nsg aksjen er en rusisk rulett der det er kule i alle hull utenom ett
Norske Skog er vel i praksis konkurs, så her er det en kamp om de verdiene som måtte være igjen i selskapet. Forstår egentlig ikke at man gidder å gi de usikrede obligasjonseierne noe som helst slik situasjonen er nå.
Hvor mye mening gir det å ha dem med videre i det hele tatt?
Sikre muligheter for evt. nye obligasjonslån og ny kapital til videre drift?
Jeg er i alle fall fryktelig glad for at jeg ikke ble (nok) fristet til å investere litt i NSG. Det virker mer og mer som en russisk rulett. Men kanskje det kan være en fornuftig investering om de får gjennom en plan for å redde selskapet? Eller er forretningsmodellen deres dødsdømt?
Vi får kanskje et klarere svar idag etter kl 17:00.
tror det er sannsynlig med ny utsettelse
BINGO
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=435896
Norske Skog has decided to extend the consent solicitation
deadline for the ongoing recapitalization proposal from 3
October until Thursday 5 October at 17:00 CET.Norske Skog will use the period up to the new expiration
deadline to speed up the continued discussions with the
various stakeholder groups to try to achieve sufficient
support for a consensual recapitalization solution for the
Norske Skog group. The Board of Directors will continue to
follow and evaluate the situation thoroughly during this
period.
- We need some extra time to align initiatives among the
various stakeholders. We believe that the extension of the
consent deadline will improve the chances of reaching a
solution," said Mr. Christen Sveaas, Chairman of Norske
Skogindustrier ASA.This information is not for distribution in the United States
and is subject of the disclosure requirements pursuant to
Section 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.Norske Skog
Communications and Public AffairsFor further information:
Christen Sveaas
Chairman Norske Skogindustrier ASA
Email: Christen.Sveaas@kistefos.noLars P. S. Sperre
CEO & President Norske Skogindustrier ASA
Email: Lars.Sperre@norskeskog.com
At aksjen ikke har blitt pauset, i påvente av en avklarering, synst eg er en stor skandale.
Har vert mye vingling og utsetelser, rykter i media og i andre kretser, det er lett og tenke at det kan børe ulik informasjon i markedet.
Nye overskrifter ikveld :