Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norske Skog (NSG)

Til hvilken kurs da?

Mot :+1:

0,27. Tiden vil vise om det var fullstendig idiotisk. :wink:

Har en kursalarm på 0,32. Får mye å håpe på i den situasjonen de er i nå?

1 Like

vurderte ta et lodd på 0,26, men tørr ikke :joy: Ja nå er du i pluss Georglu :+1:

1 Like

Aksjen burde vel strengt tatt vært suspendert til man fikk en avklaring…

Angret bittelitt etterpå, men man lever da bare en gang. Har råd til å tape 20k og evt oppside kan jo fort bli veldig pen. MEN, tviler på at jeg sitter veldig lenge i denne nå. Tenkte på følgende plan:

  • selge halvparten på 5 øre opp
  • selge resten på 10 øre opp

Litt usikker på hvor jeg skal sette stoploss. Får se det litt an.

1 Like

Enig med deg og Enig med tom Haglund. Kanskje det mest fornuftige han har utalt iår.

Mulig det kommer en suspensjon snart, da?

Ikke nå, da burde det skjedd imorges.

:open_mouth:

Fyren der har totalt missforstått. Røkke kjøper ikke aksjer, men kun eiendelene som ligger i et datterselskap.

2 Likes

Ja, heldigvis har folk påpekt dette på Shareville. Håper ikke han allerede har gått inn og ikke med mye i hvert fall!!

Eg har ment det lenge, å eg har sikkert sagt det flere ganger i tråden her, at Nsg ikke ble suspendert for lang tilbake, en katastrofe og en sak som bør granskes.

Hold dere langt unna

2 Likes

Feiget ut med et salg på 0,29. Litt gevinst i alle fall. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Sveaas kjøpte vel på 22 øre, mulig han har solgt seg helt ut ?

Eg husker det var mangen som likte og trade dolphin, trass mangen advarsler, plutselig en dag var konkur fakta, Nsg sin historie er temmelig lik

ja DOLP var en farlig aksje mot slutten

2 Likes

Ja, for min del en heftig gevinst.

Likhetstrekk på desse aksjene som er konk truet, er vel at mangen faller for fristelsen med russiske prosenter, men kun dei med maks flaks er heldige.
Er sikkert en del som kjøpte idag tidlig, som ikke har det helt greit nå

1 Like

Jeg la faktisk inn kjøp på 0,26 da den vaket rundt det, med stor kjøperdybde på 0,26; nettopp for å selge med bare et øre eller to fortjeneste. Men så gikk den opp og jeg droppet ut, tenkte meg en trade i løpet av et par minutter og kunne ikke vente på en fallende kniv…

Når det gjelder underskuddet så er jo det verdt langt mer enn dagens børsverdi - det må da kunne komme flere interessenter på banen…?