Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Northern Drilling (NODL) 🛱

Spennende Ä fÞlge med pÄ NODL om dagen. Det er helt klart demand og relativt sett fÄ aksjer til salgs. Jeg tror vi snart fÄr en vesentlig endring i prising her. Over forrige topp pÄ ca. 24kr (ca. 10 mnd tilbake). Klorer meg fast enn sÄ lenge :slight_smile:

Ja, blir spennende Ä hvordan den utvikler seg herfra. Jeg sitter ogsÄ, mest sannsynlig til endestasjonen. Fortsetter den oppover sÄ gir det meg Þkt tro pÄ positiv lÞsning pÄ tvisten.

Litt mye lotto her da det ikke finnes indformasjon hva kontraktene sier om kansellering. NÄ tror jeg ikke NODL frivillig kaster penger pÄ sjÞen da de kansellerte skipene men lignende prosesser har vÊrt mye mer oversiktlige enn denne sÄ langt, for eksempel mellom Fred. Olsen Energy og Hyundai som ogsÄ eier Daewoo, der ble penger tilsynelatende tilbakebetalt uten styr: 'Bollsta Dolphin' construction and drilling contract cancelled - Offshore Energy

Statement in connection with mandatory offer on shares in Northern Drilling Ltd.

1 Like

Bare Ă„ fortsette Ă„ bite seg fast her
! :sunglasses::partying_face:

1 Like

Ble god fart idag. Tenker alt under 35 nÄ er nobrainer, mye risiko ble fjernet idag og oppsiden ble etter min mening hÞyere om enn helt opp til 120-150 er heller tvilsomt. Alt mellom 40-100 ser fair ut pÄ sikt. Budet pÄ 17 var latterlig og Fredriksen vet selvfÞlgelig det, men det er lov Ä gÄ pÄ fisketur.

1 Like

BÞr vel begynne Ä nÊrme seg en ordning pÄ problemene ogsÄ. Verdt ett lodd det

1 Like

Northern Drilling Ltd – Last day of the offer period under the mandatory offer

Siste dagen for tilbudsperioden. Spent pÄ hva som skjer med kursen
 Dvs. vi har fÄtt noen signaler allerede :slight_smile: Tipper det kan bli turbulent med store svingninger - mange som er usikre pÄ hva de vil/skal/bÞr gjÞre. Sitter helt rolig selv :gem:

Er nok en del som har valgt salg de siste dagene, naturlig at kursen gÄr litt ned pÄ tampen. Jeg sitter ogsÄ stille. Spent pÄ fortsettelsen.

Ganske sikker pÄ det blir noen dager med kjÞpsmuligheter her i nÊrmeste fremtid

Northern Drilling Ltd – Results of mandatory offer

NORTHERN DRILLING LTD. (NODL) – DISCLOSURE OF SHAREHOLDINGS

Northern Drilling (NODL) / Disclosure of shareholding

2 Likes

Begynner sannelig Ă„ bli litt kamp om aksjer i nodl. NĂŠrmer det seg en avgjĂžrelse?

Noe er pÄ gang, kursutviklingen antyder iallefall det :ok_hand:

Det kan fortsatt ta tid, men det forandrer ikke at det er svÊrt stor mulig oppside her. Blir nok muligheter for Ä plukke til lavere kurs igjen det er alltid noen som fÄr hÞydeskrekk eller blir utÄlmodige. Her er dog alt fra 50-150 mulig utfall men ser ikke at NODL skal tape noe av kravet mot Daewoo sÄ tror det er stÞrre sjanse for kurs 100+ enn kurs pÄ 50 for Ä si det sÄnn.

Spennnede er det. 100 kr er jo en pen gevinst. Det blir spennende Ä se. Men det begrenser jo oppsiden fÞr en avgjÞrelse. Men nÄ har de holdt pÄ i over 6 MND. Det mÄ da nÊrme seg en lÞsning. Elendig info fra ledelsen. Umulig Ä sende mail.

Northern Drilling Ltd – Updated and final results of mandatory offer

Blir nok Ă„ vente til generalforsamling/kvartalsrapport med dĂžnn stille utenom bortsett fra eventuelle flagginger eller “kjendisinvestorer” som sniker seg med. Forventer korreksjoner (kjĂžpsmuligheter) her uten nyheter i mellomtiden.