Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Northern Ocean

Hva tror folk her? Kjøpt opp, Utbyttemaskin, videre vekst ved kjøp av flere rigger? De begynner i hvertfall å tjene gode summer i et marked som ligger an til å betale bra en del år fremover

NOL er ett asset play

Mtp ratene kan de snu. Ser asset play, men hvis de klarer å holde ting gående kan de jo slippe å bli kjøpt opp og bare tjene på gode rater over lengre tid? Eller er jeg helt på jordet da?

JF har størst eierandel i NOL, han venter nok til han ser at får best betalt og dumper det på Sdrl der han har mindre eierandel.

2 Likes

Ser også at begge riggene er registret i Norge, er ikke det litt rart. Alle riggene til for eksempel Odfjell er registrert i Bermuda. Må vel være noe å tjene på det også? Rart at ikke JF i kjent stil vil spare hvor spare mulig.

Sterk sluttning av SLF, 525K $ for to brønner.
NOL burde gå betraktlig på en slik melding

Nå har NOL bare falt og falt siden slutten av september. Synes ikke siste Q rapporten var så dårlig, så nå må den da begynne å bli billig.

Hørte podkast av Arctic, og kjøpte meg inn i denne. Hadde på forhånd lest meg opp litt å selskapet. Liker denne type “spill”
Syns det er rart om markedet er så stramt for disse 17 harsh rigger rundt i verden at ikke Shell forlenger kontrakten. Hva tenker dere her inne? Jeg lurer på å kjøpe mer, men leser enkelte mener det må en emisjon grunnet klassing?