Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Fundamentale forhold (NAS) ✈

tidligere fantes det “alltid” disse kjempespennende “BEAR NAS 3X” osv…hvor er de nå?

kikket litt hos Nordnet…men der er det jo ingenting lengre etter “oppdateringen”…

Nordnet passer idag for oss som trenger finansiell beskyttelse mot disse avanserte instrumentene :laughing:

De trenger noe underliggende, det er umulig å oppdrive.

1 Like

Hadde dette vært mulig,sa hadde dette etter dagens meldning vært en no-brainer…

Hadde slikt eksistert, er det der mine penger skulle vært plassert nå :slight_smile:

1 Like

kjipt at akkurat nå som vi er “på” og fokusert,så mangler vi verktøyet for å utnytte nettopp en gylden situasjon :man_shrugging: :sweat_smile:

Det er korrekt :slight_smile:

ja,jeg vet hva du snakker om der…jeg shortet Tesla i en liten periode,sånn bare for morro skyld,-fikk gevinst…

Men ser en del som satt litt for lenge :sweat_smile: :chart_with_upwards_trend: :scream:

Hadde glatt tatt en x3 her :slight_smile:

Man skal aldri si aldri i forhold til kursutviklingen i Norwegian. De er priset over 10-gangern av det man med de fleste kalkyler kan finne fram til, og allikevel rikker ikke kursen seg omtrent. For alt vi vet kan den gå opp også. En vanlig short hadde nok vært relativt safe, men med gearing kunne man fort blitt nocket ut på noe random fomo opplegg, som vi har sett tidligere flere ganger.

Min alternative forklaring er at eiersiden er helt ute og kjører: TekInvestor Aksjeforum

De har 42,052,472 shares outstanding(fra websiden, oppdatert i dag), men har helvetes mye som kommer innen kort tid:


Og at selskapet er delt opp i alt for mange små datterselskaper, hvor jeg tror noen har gått konkurs om jeg ikke husker feil: https://www.norwegian.com/uk/about/company/corporate-structure/

Hovedelementet her er at den reelle utvanningen ikke har skjedd enda.

Back in pole position

image

What does it mean? NAS has a profit of NOK 2 billion in Q2 !?

“Norwegian estimates that it will record a net gain of approximately NOK 2
billion in the second quarter of 2022”

Yet another month with splendid traffic numbers! Over 2,2 million flew with NAS! Can we anticipate profit in Q2?

Hadde vært på tide med kurs stigning ja…

1 Like

Does anybody know the deadline for the next conversion (debt to shares)?

anticipate a sharp rise on Tuesday!

I think tomorrow will be record high traffic numbers of all times!

1 Like

expect also very good 1H numbers on 24.08!

when do you expect the competition authority’s decision on the Wideroe deal? they should approve the deal.

Hei, er det noen med investeringsvilje i Norwegian, og tanker om fremtiden? litt stille i denne tråden, men mye liv i aksjen