Hva om det innføres innreiseforbud for nordmenn rundt om i verden?
NAS-aksjonærer gambler på erstatning asap, ellers er det kroken på døren, i hvertfall for nåværende aksjonærer.
Det er bl a denne risikoen som prises inn.
Hva om det innføres innreiseforbud for nordmenn rundt om i verden?
NAS-aksjonærer gambler på erstatning asap, ellers er det kroken på døren, i hvertfall for nåværende aksjonærer.
Det er bl a denne risikoen som prises inn.
Hvordan kan det bli krok på døren om de har nok cash?
Glemmer ikke gjelden:
Om det, strides de lærde. Du er vel den eneste i hele verden som tror likviditetsposisjonen til NAS er noe annet enn total krise.
Jeg svarte H. L, som kun kommenterte mcap…
En fersk aksjonærliste for NAS er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Rakk å få inn noen handler på 8 tallet, deilig
Helt sykt, men ja da fikk vi bekreftet at “ingen bryr seg om jet fuel prisene” ihvertfall midlertidig
Jeg er faktisk ned 84% i NAS men heldigvis har jeg bare 1 aksje
Oslo (TDN Direkt): DNB Markets tar opp igjen dekning av Norwegian Air Shuttle med hold-anbefaling og kursmål på 12 kroner.
Det fremgår av en analyse mandag.
Meglerhuset skriver at mens Norwegian har gjort betydelige tiltak for å styrke balansen, driften og lønnsomheten blir tidlige tegn på bedringer overskygget av negative innvirkninger av koronaviruset. Dette kan trigge vesentlige kutt i konsensusestimatene og et behov for finansiering.
“Et hovedspørsmål for investorer er om det er noen strategisk verdi igjen i Norwegian Air Shuttle i en verden etter koronaviruset. Vi mener at tapene primært er relatert til langdistanse, som vi fortsatt mener har høy strategisk verdi”, skriver DNB Markets.
hmm, har fortsatt trua på 15-20 ila uka, men tror jeg bommer om jeg skal være helt realistisk
Erna lover hjelp innen kort tid, og aksjen stuper hva skjer?
Hjelp til å overleve konkurs er vel ikke akkurat bull.
Hør på markedet:)
Hehe, mer bull enn ingen hjelp Men konkurshjelpen kommer i tillegg til flere andre tiltak som gjør dette lettere for flyselskapene. Heldigvis er ikke viruset så utbredt som jeg hadde fryktet. Vi ligger jo bare på 44000 aktive cases. Den logaritmiske utviklingen vi fryktet har blitt lineær og stoppet opp i blant andre Japan. Om vesten klarer å oppnå samme resultat går dette helt fint.
https://www.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6
12 kr kursmål fra DNB? Jeg håper bare at jeg rekker komme meg hjem fra ferie før de er konkurs.
Dette kan jo i prinsippet være spikeren i kista fra Norwegian. 30 dager uten inntekter, men fortsatt store kostnader.