Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Ser ingen spesiell grunn til å tegne seg, bare å vente på at bondholderene skal tømme seg for aksjer.

Eneste grunnen til å tegne seg er hvis emisjonsaksjene kommer på konto før konverteringsaksjene er i markedet

1 Like

image
Flashback til Funcom… Men føler kanskje FC var en bedre case da, en NAS er nå (til dagens kurs).

3 Likes

veldig mye aksjer som kommer i markedet snart med kostpris langt under dagens aksjekurs. Det er “magneten” som kommer til å trekke kursen nedover. Hvorvidt NAS blir en god investering på de nivåene vet vi ikke :relaxed:

1 Like

Obligasjonskonverteringsaksjene vil bare være tilgjengelige med 1/3 del fra 7 august

Emisjonsaksjene verdt 400m kommer i markedet når den transaksjonen er gjennomført.

Mener det konvertible låne kommer i markedet før august. Er noen bindingstider også i bilde tror jeg.

Forstått at dette innbefatter konvertaksjer. Uansett er dagens marketcap på 160 mill på kurs 1. Med de 400 mill nye aksjer. snakker vi 660 mill. Bare 6 mill fra Dyrets Tall 666!

Der Oslo børs snudde forøvrig.

Bestille aksjer på fortrinnsrett via VPS:
Ikke gjort dette her før, jeg velger først den VPS kontoen som er tilknyttet Nordnet kontoen min.

Kan jeg belaste bankkonto fra Nordnet?
Er det bare å velge et tilfeldig bestillingssted? Vil dette ligge tilgjengelig i Nordnet for meg uansett og kan selges der?

image

Traffic Figures April 2020

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Update on the public offering

det å nedskrive MAX8 flyene er nok til å wipe ut egenkapitalen. Bra å se DN tar tak i ett poeng jeg har pratet om i over ett år. Fly som står på bakken har liten verdi.

Bra at aksjen går opp i det minste da :slight_smile:

bra å se at en ikke er alene om å fortenge litt fornuft til tider når man virkelig ønsker noe…men NAS?

…så galen er ikke engang jeg :sweat_smile:

OSLO BØRS - STATUS COMPANIES ON SPECIAL OBSERVATION

Hvis det ikke blir en real dump når aksjene blir tilgjengelig blir i hvertfall jeg mektig overrasket.
Men blir den under 1 krone eller vil det være noe å tjene på å bli med i emisjonen?

Tror du kursen vil komme under 1 kr?

• Ja
  • Nei

0 stemmegivere

1 Like

Nå som oppkjøps ryktene starter er det vel sjanse for 10NOK :slightly_smiling_face:. IAG legger inn bud på et par milliarder for hele sjappa​:+1:

1 Like