Nå er det bare å vente til aksjene kommer. Jeg tenker nok å sitte en stund med de. I en eller annen form vil flybransjen komme seg ut av det, men høyrisiko - ja.
Markedsverdi på flere hundre milliarder er vel ikke akkurat sannsynlig for Norwegian uansett hvor kanon det evt skulle gå.
Vet ikke helt hvor mange mrd aksjer det blir nå jeg, mener er i hvert fall 4+ et sted? Ganger man med 50 blir det 200+ mrd mcap. Da er man blant de aller største i verden.
Der fikk jeg også tildelt, ca halvparten av det jeg ba om, og ca dobbelt så mye som jeg hadde.
Jeg får 200 ganger så mange som jeg har
Det hørtes ikke så verst ut og koster meg bare en 200-lapp
Jeg tegnet for 1 og fikk 200, det jeg så på fredag var feil(var kommet en ekstra ordre på vps fra DnB) Ikke dumt det heller…
Søkte gjennom Zerokonto hos Nordnet. Noen som har fått noe? Evt hvor?
Melding om tildeling finnes i vps. Betaling i morgen og aksjene sannsynligvis på onsdag.
The payment date for the new shares allocated in the retail offering is Tuesday 19 May 2020 and the delivery date for such shares is expected to be on or about Wednesday 20 May 2020.
Ja, eller 50 øre
Jeg lurer på hva de tenker, de som i dag velger å kjøpe NAS til 3,50kr/aksjen. En ting er de som kjøpte i forrige uke og (kanskje) har tatt en liten gevinst eller solgt igjen, men dagen før nyaksjene kommer er vel heller dårlig timing vel?
Sett det flere ganger før i forbindelse med emisjon at deler av markedet ikke får meg seg varslede realitetene før de er har skjedd.
Nå får vi jo se hvor langt kursen skal i morgen (jeg tro det er mye å gå på enda) men folk undervurderer utvanningseffekten og ikke minst det at de som kjøper i emisjonen sitter med sabla god fortjeneste på denne kursen og derfor vil være meget fristet til å selge. Kan jo virke som mange bare får med seg at NAS har fått orden på det kortsiktige likviditetsbehovet og tenker dette må være positivt (også for kursen på kort sikt).
Altså, ikke misforstå meg, jeg er megahappy om denne handles på 3,50 denne uken. Men, som du skriver, det må jo være at de ikke har fått med seg konsekvensene…
Med engang emisjonsaksjene kommer, vil denne falle mye tilbake, sier i grunn seg selv. Mange som har tegnet, har gjort det bare i håp om rask gevinst…
Er vel det vi fleste her inne tror og egentlig føler oss veldig sikre på. Men da er det jo også ulogisk for oss at folk kjøper på dette nivået i dag
Vent å se, vil nok bli ett heftig salgstrykk i morgen og fredag
Jeg blir sittende og glemme mine aksjer. Kan bli morro over tid! Forsøker heller å kjøpe mer når kursen faller i morgen.
Jeg har kun de jeg fikk tildelt, så for meg er kun skuffeaksjer uansett Har heller ingen planer om å øke, mye som kan skje når kreditorene får sine aksjer. Mange der som har veldig lavt snitt
Kursen kjøres opp før emisjonsaksjene kommer…
hei.dere som fikk aksje har pengene blitttrukket fra koto deres?
Ble trukket idag
hm.har ikke trukket fra meg!!