Hva blir åpningskursen til NAS i morgen?
- 0,5-1,0
- 1,0-1,5
- 1,5-2,0
- 2,0-2,5
- 2,5-3,0
0 stemmegivere
Hva blir åpningskursen til NAS i morgen?
0 stemmegivere
Er blitt synlig på konto hos meg
Hvis kursen åpner på de nivåene vist over er det mange som har aksjer nå som kommer til å få hakeslepp
At du har blitt trukket ifra eller at aksjene er synlige?
Aksjene er synlig på konto
Så rart.
Ingenting her
Det kan de bare få også, for makan til idioti å kjøpte til siste dagers kurs når det først kommer 400 millioner nye aksjer pålydende 1kr. Så kommer det 3-4 milliarder der en del har så lavt snitt som 38øre…
Er helt umulig å forstå seg på… følger man så lite med eller er det slik at man tror det kommer et boost imorgen
Finnes det nok folk som er tjukk i hue, så er det utrolig hva som kan skje… Ser jo bare i NAS
Vi får nå se imorgen.
Håper de ligger på rundt 2+ da er jeg passelig fornøyd så får man glemme NAS for en stund og håpe det tar seg opp når ting begynner å gå normalt igjen
Den gikk frra 2.50 igår til 4kr ish… idag gikk den fra 3kr til 4.24kr… det er en fin tradingrange, men ikke noe poeng å overnatte i den når det pumpes inn nye aksjer
Hos meg er også pengene trukket men ingen nye aksjer registrert i vps enda.
Noen her som ikke hadde aksjer fra før som har fått tildelt noe?
Jeg har fått tildelt 200 aksjer, ba om 400000. Det må jo være en feil!?
En halv promille av det jeg skulle ha… En vits!
Jepp, de som ikke var aksjonærer fikk stort sett 200 aksjer…
Er det noen andre som har aksjene synlig på konto? Litt sketchy om det er litt sånn random når folk får de…
Man fikk 2,8 aksjer per. rett (tilsvarende antall aksjer 30. april)
Men alle som tegnet seg fikk (uavhengig av retter) 200 aksjer i et slags minstebeløp.
Jeg har fortsatt ingen aksjer synlig. Forsåvidt ikke noe å si nøyaktig når de blir tilgjengelig så lenge alle har de tilgjengelig litt før børsen åpner.
Men hvis noen har de tilgjengelige og andre ikke når børsen åpner i morgen er det en skandale slik jeg ser det
Der var det jammen dukket opp 200 aksjer på konto
Jeg har blitt trekt (autogiro) 200 på kontoen jeg satte kjøpet til, men ikke fått noe. Skulle jo ikke bare ha 200stk heller?
De 200 kronene kunne jo også vært noe annet.