Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Det er nok aksjene. Vi er mange som har endt opp med 200. Sjekk i vps, der ser du tildelingen. Noen postet hvor i vps litt lenger opp.

Ser ut som det er mange “skjulte” skatter i Norwegian dessverre, tror heller jeg kjøper toalettpapir enn Norwegian aksjer. Sikrere ihvertfall om ikke avkastningen lar vente på seg

Noen som har fått aksjene på konto hos Nordnet? jg har ikke fått enda

Jeg har heller ikke fått inn på konto. Sbanken.

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Detailed results of the NOK 12.7 billion recapitalization – Completion of the Offering and Debt Conversion

1 Like

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – New share capital registered

Norwegian har oppfylt vilkår for kriselånet fra staten

“Nordnet har foreløpig ikke mottatt levering av emisjonsaksjene i Norwegian fra tilrettelegger. Så fort vi mottar levering i vps vil vi gjøre de synlig på kontoen din”

NORWEGIAN ASA: NOTIFICATION OF LARGE SHAREHOLDING

image

0 kr? :sweat_smile:

1 Like

Da er er en sikker på på å få solgt først i åpningen i alle fall :sweat_smile:

2 Likes

NORWEGIAN AIR SHUTTLE ASA – DISCLOSURE OF LARGE SHAREHOLDING

1 Like

Nå har det økonomisk sett ikke noe å si med mine 200 tildelte aksjer men det er jo rimelig håpløst at folk får aksjene til forskjellig tid. Jeg har fortsatt ikke fått i vps.
Skandaløst dårlig av tilretteleggerne. Prinsippet om likebehandling SKAL følges i slike tilfeller.

2 Likes

Jeg har de heller ikke inne… Relativt uprofesjonelt. Da kunne de heller satt datoen til 21. mai.

1 Like

Norwegian har oppfylt vilkår for transje to og tre av krisepakken fra staten. Selskapet melder at det har en egenkapitalandel på det dobbelte av statens krav

Nå har emisjonsaksjene vært i handelen i 5 minutter, og flere har ikke fått dem tilgjengelig på konto enda. Er det noen som vet noe mer enn meg her, eller er dette bare særdeles uproft?

1 Like

Helt håpløst. Jeg har heller ikke fått de (sbanken).
På Nordnet står det nå:
“Nordnet har foreløpig ikke mottatt levering av emisjonsaksjene i Norwegian fra tilrettelegger. Forventet levering er 22. mai.”

I alle dager! Kan ikke holde på sånn vel?!

Edit: Nå kan de forresten angre de som presset seg ut døra på 1,5: