Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Nok av aksjer med langsiktig potensial man kan trade. Liten vits i å potensielt sitte med en bunke ubrukelige NAS-aksjer da.

Jeg har aldri kjøpt og kommer aldri til å kjøpe aksjer her. Syntes det er synd at så mange småsparere har tapt og kommer til å tape pengene sine her - uavhengig av om du eller noen andre klarer å trade til seg noen kroner :confused:

2 Likes

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Additional conversion of lease debt to equity

Står ikke noe bedre til over i SAS:

“– Jeg tror det begynner å gå opp for de eksisterende aksjonærene at verdiene deres er borte, sier aksjeanalysesjef Jacob Pedersen i Sydbank til den danske avisen Børsen.”

2 Likes

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – New share capital registered

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – New share capital registered

Børskursen i Norwegian er rammet av en stygg kommafeil

så kursmål 0,12?

Tja, er en av få aksjer som gikk i pluss i dag i min watchlist, så kjøpere finnes der i hvertfall…

Nå kommer Norwegians tall fra krise-våren: – Resultatet blir begredelig

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) - First half 2020 interim report and presentation

Norwegian halverte underskuddet i andre kvartal

Norwegian halverte underskuddet i andre kvartal: Vil sende flere fly i luften

Sikkert lett å selge fly i dagens marked :see_no_evil: Hodepinene vil ingen ende ta for Norwegian.

NAs eier jo nesten ikke fly :wink:

1 Like

Kapitalinnhentingen i 2019 på ca. 3 milliarder så var vel kursen rundt 40 kroner? Eierne må vel begynne å bli noe slitne.

Om ikke sliten, så er de i det minste kraftig vannet ut… :slight_smile:

Stemmer. Husker den kursen ble satt “fryktelig lavt” og 3 milliarder ble en del aksjer.

Men det er veldig langt opp dit igjen nå :slight_smile:

Tror det var rundt 30-35kr, det var alt for billig mente mange. Var jo ramaskrik på diverse forum, tror de synes det var dyrt i dag… :slight_smile:

De kommer vel dit, men det blir i såfall ved hjelp av en aksje spleis :slight_smile:

Tegningskursen var vel 32 ja, men tegningsrettene hadde en teoretisk verdi. 2 stk ga rett til å tegne èn aksje. Slik at den reelle kursen ble omtrent 40 kroner. Uansett laaangt opp dit selv om utvanningen da også var stor,