Hva blir kursen på neste emisjon?
Men det er synd. Er det en jeg ser opp til så må det være Bjørn Kjos. Det er imponerende alt det han har fått til og bygget opp. Risktaker av dimensjoner. Nå er han vel hverken involvert i selskapet eller en stor eier, men det er nok ikke morsomt å se livsverket smuldre opp.
Det å være negativ til NAS i disse dager er lavthengende frukt.
Tror det kommer ny emisjon om ikke lenge.
At det kommer ny emisjon, ble det vel ikke lagt skjul på i dag under presentasjonen. Men tviler sterkt på at kursen blir noe høyere enn 50 øre
Det måtte komme, de har drevet ett svært høyt giret spill.
Ja jeg er redd det også er fryktelig optimistisk altså.
Jeg har vært for negativ til aksjemarkedet, så da tenkte jeg å smøre på litt denne gangen i det minste…
Norwegian jobber med ny redningspakke: Ukjent milliardsum må på plass
Norwegian vil prøve å fly mer i høst: Men nesten halvparten av Dreamliner-flyene skal bort
Kursen stiger 10% i dag (muligens) som en reaksjon på denne nyheten. Var dette egentlig nyheter?
Føler det er ganske åpenbart at a) NAS ønsker å fly flere passasjerer enn de gjør p.t. og b) at det må gjøres grep som innebærer å selge fly (evt. si opp leasingavtaler).
Markedet tror vel på at de grepene som gjøres er bra og Norwegian viser de har “kontroll”.
Fint lite nyhet dette ja. NAS vil åpenbart forsøke å fly mer for å få noe mer inntekter…
Ville ikke akkurat kastet meg over aksjen pga dagens reaksjon 10% er dagligsdags i en pennystock
Norwegian Air Shuttele ASA (NAS) - Mandatory notification of trade, Employee Share Saving Plan
Norwegian snakker med myndighetene om ny potensiell støtte
Norwegian må skaffe mer penger i høst: Skal i nytt møte med to statsråder
Financial calendar
Financial Calendar for 2021
De som deltok i emi og har sett verdiene gå opp i røyk kan i hvertfall se andre som får glede av pengene de gikk inn med
Om du spør her får du vel 5-10 stykk som hevder de var med i emi og så solgte på 3-4 NOK
NAS er nok ikke ferdig med å falle, om de overlever i det hele tatt.
Ja, neste emi blir nok vanskelig eller fryktelig lav lurs isåfall når man ser hvor fort pengene blir svidd av og bonuser på toppen av det hele