Spetalen på gang i Norwegian? Skal norwegian gå over til å drive med eiendom eller bioteknologi? Eller kanskje bli et entreprenørselskap?
Skal vel bare inn og ut tenker jeg
De skal drive med LAKS!
Er vist inn å fly laks til kina
Godt å se at Jensen har noen han hater mer enn Funcom.
18/03-2019 16:30:32: (NAS) Norwegian Air Shuttle ASA - Selskapets styreleder har meddelt at han trer ut av styret ved årets generalforsamling
Snipp snapp snute så var Kise ute
Kan det tenkes at Bjørn Kise ønsker å selge seg ut av Norwegian, på ett tidspunkt om muligheten skulle være tilstede?
De flyr faktisk mye laks.
Dette skyldes vel at det nå er MAAAANGE flere aksjer i omløp, så før noen øker shortene sine drastisk vil det ikke synes.
Noen ønsker ikke innlegget, selv om det er rett fra Finanstilsynets sider. Nå går det for vidt her?
Tar med hva jeg skulle gjerne lagt til:
Og det er her jeg mener hunden ligger begravet i Nano.
1 shorterfond ligger åpent med short, mens 6 andre ligger med < 0.5%.
Med den lave omsetningen vi har i Nano, kan disse fondene vanskelig ha fått tak i tilstrekkelig med aksjer? Eller hva?
Kan du ta ting i rett tråd. Dette er nano tråden ikke NAS tråden.
Desuten virker det som du ikke ser hele bildet. Det er MYE mer aksjer i NAS. Så med mindre noen har økt shortene sine med 3x antallet det aksjene de var før emmisjonen så vil de falle utenfor listene til Finanstilsynet.
Flytter denne til NAS tråden.
HSBC cuts price target on Norwegian Air Shuttle to NOK 20
Link?
Er det noen som vet hva kjendisinvestorene kan ha betalt sånn ca for aksjene i NAS?
48,-.
Emisjonskurs 33kr+ 15kr for tegningsretten som de kjøpte av Kjos.