Titter over på 4h for første gang i 2019.
Aksjen har brutt opp igjennom motstanden ved 41,47. Den er over MA100. Stigende volum bekrefter trenden. Rsi er “overkjøpt” men sist gang det ble budrykter så gikk rsi opp mot 90. Nervøse shortere kan også bidra bra de neste dagene.
Aksjen er i en kortsiktig opptrend, men rangen er litt for stor til at man bør ta en inngang nå, med mindre man er veldig langsiktig. På kort sikt kan man heller vente til rangen blir thightere og man får et definert brudd man kan utnytte. Til oppsiden vil dette være brudd over 47, eller 43.50 om man er mer risikopervers. Til nedsiden er det 39 som bør holde. 39 til 47 er som sagt en wide range, og jeg tror denne vil bli thightere i uken som kommer.
P.S - Ligger inne med en insidebar i dag hvis ikke 43.50 / 39 brytes.
Det kan potensielt bli pent eller stygt på mandag. Nivåene er i allefall tydelige
Har aldri gjort TA på NAS. slik jeg tegner det ser egentlig chartet ganske attraktivt ut for bunnfiske.
Omsatt et hav av aksjer her nede på nivået den er nå.
Ser breakout ferdig ut på skyen (daily) , ser den har tittet over såvidt men rejecta rett etterpå på volum. Resten av indikatorene peker oppover,
Beklager feil tråd, bare å flytte den.
Vi er nok i ferd med å lage en symmetrisk trekant mtp. bevegelsene den siste tiden. Brudd en gang neste uke eller uken etter?
Ser vi en Cup & Handle her? Mnja…
På kort sikt ser det ut som et bearflag.
Merk brudd under 50 dagers glidende snitt + brudd ut av stigende trendkanal.
Nærmer seg første kortsiktige støttenivå.
Tegner stort sett likt som Noctis, med brudd ned gjennom opptrenden den har vært i en liten stund så kan det fort komme en ny reaksjon nedover, gjerne trigget av nyhetene fra helga.
Må si jeg kan fort være på kjøperen her, om den skulle falle til 30 eller lavere, kommer litt an på hvor utbombet rsi blir.
Du må ganske langt opp (nesten 10 kr) for å snu trenden på daily så det er ikke noe kjøp her for min del. Helt kortsiktig er det selvfølgelig mulig å gjøre noen trades på volatiliteten. Daily RSI er veldig lav og momentum indikatoren har snudd til kjøp. Langsiktig blir det binært som @aksjefokus var inne på i den andre tråden
Den ser ut til å ha satt en dobbel bunn, eller faktisk en slightly HL, og med lav mcap kan det komme ganske store kursreaksjoner oppover basert på ren spekulasjon / og eller lettelsesrally. Men helt klart høy risiko og enn så lenge i fallende trend som påpekes over.
den har snudd like under 30 kr et par ganger nå etterfulgt av oppgang
Jøss, lite snakk om Norwegian gitt.
Poster dette her, synes det ser bullish ut. Har ikke så greie på TA men synes det er interessant. Om noen har innvendinger gjerne kom med noen eksempler på hvordan dere mener jeg burde trekke linjene.
Synes den ser bra ut. Uten å se nøye på din først så tegnet jeg denne
Jeg liker ikke å dra linjer på toppen av wicks, men er du konsekvent på det så er det ok.
Når det er sagt, så ser det ut til at den har tenkt å ta et lite hvileskjær her, men ser i chartet at NAS ikke hviler lenge av gangen. Er ikke kjent med NAS og handelen i den til vanlig.
Mtp. hvor forrige high ligger så tenker jeg sannsynligheten er stor for en lower high. Dette forutsetter at det vi ser nå er en higher low. Hypotesen er altså at vi får en trekant vi kan trade bruddet på. Også mulig å kjøpe nå og selge så fort man ser antydning til LH. Dersom den setter en ny higher high så vil den lange nedtrenden sannsynlig være snudd