Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Teknisk analyse (NAS) (TA)

Dette var vimpelen jeg tenkte på @nocturne

Tror nedtrendkanal-streken min er ganske så riktig. Se hvor vi stoppet :slight_smile:

God helg!

4 Likes

Faller som forventet på åpning i dag, men lager fint en higher low foreløpig på timeschartet.
Holder traden åpen og ser om vi klarer å få en HH og brudd opp av en liten contraction pattern.
Klarer vi å close over 34 vil jeg være meget mer bull på NAS.

Legg også merke til volum på oppgang vs. nedgang.

Daily: :money_mouth_face: (får vi ikke brudd opp nå kan vi teste bunn 1 gang til for en OHS?)

2 Likes

Fortsatt contraction pattern, får vel brudd ila. dagen i dag eller i morgen?

1 Like

Har brudd opp på formasjonen men mangler follow-through. Liker ikke at ikke vi får push her!

P.S - @Buffet - samme formasjon som B2H :wink:

1 Like

Litt follow-through i dag, så regner med bruddet ikke er en fakeout, men litt tidlig å konkludere.

Edit: kan jeg få en oppdatering på skyen @Shadmar ? Vi har nemlig brutt gjennom 50 SMA på 4hr.

3 Likes

Edit 2: tok gevinst her da ordreboken ser litt tung ut og kursen stanger i skyen på 4 hr :slight_smile:

3 Likes

Ser ut som du traff bra her også. Har du noe tanker om ny inngang?

1 Like

Det ble bare en perfect touch, ser ut som en rejection foreløpig.

Target for bruddet er egentlig litt høyere så jeg vil helst se den touche 36. Det var egentlig rejection av 50 dagers SMA på 4 hr + skyen som @Shadmar har påpekt som gjorde at jeg ikke turte sitte lenger.

Tenker å ta ny inngang igjen om den kommer ned litt. Stochastics har også vært veldig fin å bruke for å time toppene i NAS. Den har krysset bearish så det er bare å vente til vi får et kjøpssignal igjen :slight_smile: - Kan si fra hvis jeg ser noe.

3 Likes

Ikke TA, men det ble lagt ut 45k aksjer på 35.00 da kursen gikk ned til 34.9. Fikk ikke ligge mange sekundene før noen slukte den. :slight_smile:

2 Likes

Det er ikke blitt solgt mer enn ca 7K på 35 den siste timen, robot?

Da er target for formasjonen oppnådd. Så ikke ut som den ville klare det, men viser styrke :slight_smile:

Se på den, endring på 4h, kan tyde på trendskifte fra nedover til bortover, men venter nok uansett til den tablerer seg på 37 området for min del.

bilde

Jepp. Jeg tror nok det kommer en korreksjon. Blir meget overrasket om den bryter over skyen, men hiver meg også inn igjen om den gjør det. Har sett en annen formasjon med større potensiale om den korrigerer ned mot 30 igjen. La oss se om noen andre ser det samme :slight_smile:

2 Likes

Er vel en en dobbelbunn formasjon i timeschartet. har tatt litt på den. Sikter mot 40+

Edit

Bra sluttauksjon tar oss til HOD

Hm, ja, solgte denne for tidlig og gikk glipp av 5% til, men må si jeg er litt overrasket over at den gikk såpass på bruddet. @Shadmar - sjekk 4 hr og skyen :wink:

Høyest mulig fortjeneste er mindre viktig enn å finne en strategi som fungerer. Da tar rentes rente effekten ta seg av resten.

2 Likes

Helt sant @Christian - keep preachin’ :smile:

1 Like

Prøver meg på NAS igjen. Ligger i en pennant -kan få brudd begge veier, men stochastics har bunnet ut på 15 min, så satser på en leg opp nå. Er også en slags OHS inni pennant, uten at jeg legger for mye vekt på akkurat det. Target ved brudd opp gir 38, men kan overshoote mot 40+. På nedsiden er det støtte på 32. Litt risky trade så har en thight SL på forrige low.

Hourly | Heikn Ashi

15 min

5 Likes