Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ny Funcom CEO, LMO blir Buy-2-Play

Spørs om ikke Gordon gjør det motsatte :slight_smile:

Gordon er ikke å stole lenger… hvis han sier selg så er
det ett veldig stort kjøp signal!

1 Like

Hvis du baserer kjøp/salg av en aksje på hva Gordon gjør/ikke gjør så ville jeg funnet på noe annet å gjøre :wink:

1 Like

Nei, kjøper selv… sitter ganske trygg nå.

:smiley:

1 Like

Som sagt, dumt tidspunkt å selge på…

Opp over 7% nå

1 Like

Noen som tør tippe på resultatet i morgen?

Jeg tror på en ganske udramatisk rapport siden jeg tror de har fått redusert kostnadene en del, og tipper:

EBIT 0
Changes in cash -0.5 MUSD

Der er vi ganske inline holmes. Men jeg håper på noen spennende nyheter da!

2 Likes

Rakk ikke gjøre mye… kanskje selge nå?

The brick fan har plukket opp nyheten

http://www.thebrickfan.com/lego-minifigures-online-game-changing-to-buy-to-play/

sitat:
Personally,
I think this is a bad move because the current version of the game
allows players to try it out first before spending any money on it. You
could also unlock characters from purchasing Collectible Minifigures but
that has since removed after Series 12 but you can still unlock
charcters with codes you find.

EDIT:
Merkelig, det er ingen av kommentarene som påpeker at LMO ble ikke et bedre spill av kravet om et minimum antall minifigurer for å komme videre til neste sone. Mange gav nok opp i stedet for å grinde noen uker (eller betale medlemskap eller kjøpe minifigurer fysisk eller i cash shop). En b2p-versjon trenger ikke slike krav.

1 Like

Det som klagegjengen ikke snakker så mye om er at fun hadde dette kvartalet - 0,14 us i underskudd etter skatt. De har sagt at de jobber med å tilpasse utgiftsiden slik at den står bedre i forhold til intektene, Paddy 80 har skrevet litt om tallene før og utgiftsiden krymper, det gjør også intektene men det er før LMO. Joda de har utfordringer men dere som klager mest det høres jo ut som dere tror at LMO IKKE kommer til å generere en eneste US dollar…Først var det galt at det var et gratis spill som var for kjedelig, når ledelsen i FUN vurderte pengebruken til å være for liten og gjorde om spillet til et betalingspill med muligheter til i tilegg å bruke penger underveis i spillet er også dette feil og nå kommer det ivertfall til å gå til hel… Med hånden på hjerte tror dere virkelig dette? Hvor mange nedlastinger trenger di for å snu dette til pluss, joda de trenger mange nedlastninger for å komme på fote igjen og å få en sunn økonomi i selskapet. Vanskelig å si noe konstruktivt om fremtiden til FUN grunnet meget begrenset info fra selskapet om dagen, men tror det kommer mere info etter visse opsjoner er tildelt i juni, råttent men virkeligheten. Selv om det er mye negativt å påpeke i FUN fortiden, tror jeg at lyset i tunellen aldri har vært nærmere enn nå og at de som holder ut til LMO slippes kommer til å få betalt for dette, sitter med mine aksjer og selger ikke før LMO slippes. Lurer på en liten ting, den dagen LMO slippes for alvor hvor mange av dere som klager mest klarer å holde fingrene av Funcomfatet :wink:

2 Likes

Du snakker som du har vett til.

Jeg leser regnskap.

2 Likes