Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ny Funcom CEO, LMO blir Buy-2-Play

Må faktisk si jeg foretrekker B2P framfor F2P modellen Funcom hadde gått for. På den andre siden, så liker jeg veldig godt Path of Exile sin F2P modell - som faktisk er 100% F2P, så sant du ikke vil donere penger ved å kjøpe noe dill. :wink:

Mao, jeg tror B2P kan være en god ide. Jeg er spent på prisingen. :wink:

1 Like

Spillet var allerede B2P for de aller fleste, jeg forstår ikke poenget med å stenge ute de som har slitt seg til nok figurer på andre måter, eller de som vil teste spillet først…

Poenget med B2P er at F2P versjonen av LMO er rimelig kjip og viser ikke akkurat spillet fram fra dets beste spide. Hvorfor de ikke lar de som allerede har F2P konto fortsette å spille det de har unlocket nå skjønner jeg ikke helt.

2 Likes

Det store problemet er at spillet går ut på å samle figurer mens du utforsker verdener, og det hadde vært helt greit dersom du har en arena der du kan bruke figurene mot eller med andre i PvP og mini games. Det er det de skulle fokusert på nå, og det er det community etterspør. Nå er det lagt veldig mye resurser ned på å bygge et MMO, men det at det er et MMO bidrar lite til spillopplevelsen fordi Funcom ikke fokuserer på de sosiale aspektene i spillet.

LMO har potensial, men det virker som Funcom ikke har en tydelig plan eller visjon.

Hva skjedde med dette?

What does the post launch life of LEGO Minifigures look like? Will there be regular updates? New zones planned?
LEGO will continue to release minifigure series that we will continue to put into the game. We have a number of new Worlds in the pipeline that we will realize over time as well as new gameplay altering features and mechanics, including mini-games, endgame challenges and PvP game modes.

1 Like

trading av minifig parts burde være en enkel ting å implementere og bety veldig mye for community, også noen enkle minigames burde også gå greit, men dessverre er det ikke implementert ennå. Lmo har potensiale, men det trenger mer variasjon.

1 Like

De kommer nok til å ta bort kravet om å ha et minimum antall figurer for å komme videre til neste sone, og jeg ser også for meg at in game shop blir helt borte når de lanserer B2P.

1 Like

@Onns dramaqueen! :smiley:

4 Likes

Mounts i TSW :smile:

3 Likes

"Anyway, they are coming. Pets are coming to LMO. You’ll be able to get a number of pets. "

5 Likes

Mounts = $$$$ så dette er lurt. Siste 30 dager har foresten TSW hatt snitt på 563 spillere på steam og det er flere enn de hadde i desember ( 544 ) og januar ( 561 ).

3 Likes

Viste du at i issue 11 er det en pacman-quest? :smiley:

Ennå ikke ferdig med issue 11, det er en quest der man skal opp i tårnet og har en drøss av etasjer (21 stykker) å velge imellom og bare 3 etasjer kan du ta av gangen. Så denne questen kan du repetere mange ganger og få nytt innhold for hver gang du spiller.

5 Likes

Ja TSW har virkelig holdt seg bra i det siste. Jeg undres på om dette kan være grunnen til at de utsetter LMO på Ipad? De har rett og slett fått bedre tid på grunn av at de andre spillene går bedre enn forventet.

1 Like

Nei, det er nok fordi de fant ut at de måtte gjøre om fra f2p til b2p. Tror det kan bli bra, det lar dem endre endel grindy mekanikker og tune spillet på nytt. Får vel ikke svar før vi ser salgstall/priser.

4 Likes

brick fanatics har fått med seg nyheten:

http://brickfanatics.co.uk/big-changes-coming-to-lego-minifigures-online/

This seems to suggest the beginning of the end of the much heralded LEGO
title. When it launched alongside the series 12 of LEGO Minifigures,
each CMF packet now included a special code, which could be entered into
the game to unlock a digital version of the character you had just
found. By Series 13 of the LEGO Minifigures all reference to LEGO
Minifigures Online was removed and a poorly communicated competition was
implemented, although the code would still unlock characters in the
online game. The mobile versions of the game were also originally due to
launched before Christmas, with them not being mentioned since.

1 Like

:frowning:
Sant… Mulig at mine 320 k endelig skal slippes løs for å få gjøre nytte andre steder. Takker for gevinst i 2014 Funcom… Jeg tror jeg ser dere ann i tiden fremover.

3 Likes

Vil du ikke få med deg resultatet og kvartalspresentasjonen før du konkluderer da Gordon? Kan jo komme mer detaljer om hva som skjer fremover.

Forrige Q pres var bra, denne Q pres blir bra. Snodig tidspunkt å selge på nå om en har vært med en stund…?