Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Ny Insider-chat kommer snart đŸŸ

@Insider

Gladnyhet til alle Insidere - jeg tror jeg har funnet en erstatning for chatten vÄr som er mer stabil og funker smoothere pÄ mobil :smiley: Takk til Insiderne som finansierer dette, bra chat koster skjorta! $300+/mnd!

Jeg kommer til Ä invitere noen betatestere etter hvert fÞr alle fÄr se, sÄ legg igjen en emoji hvis du vil betateste :wink:

Fortsettelse fþlger

16 Likes

Beta-chat er live nÄ :slight_smile: Refresh forsiden for Ä se en ny knapp nede i hÞyre hjÞrne :slight_smile:

2 Likes

Chat kommer ogsÄ til mobil om ikke sÄ lenge :slight_smile: Noen smÄbugs igjen

1 Like

Dette kommer til Ă„ bli bra @pdx! Blir lettere Ă„ fĂžlge med pĂ„ det en Ăžnsker nĂ„r tull og tĂžys fĂ„r egen chat👍

2 Likes

En ting jeg hadde hÄpet litt pÄ var muligheten for en pop-out-chat, men jeg ser man kan velge Ä Äpne den i ny tab sÄ det fÄr vel holde :slight_smile:

1 Like

Fikset nÄ sÄ chatten ikke laster pÄ nytt hver gang man gÄr til en ny side - det var jo litt irriterende :smiley:

Boom! Laggfri chat, nÄ ogsÄ fra mobil :smiley:

4 Likes

Evt ingen Chat pÄ iPhone lenger ? @pdx

Chaten er jo gull pĂ„ iPhone nĂ„đŸ˜€

Hvor er den blitt av da ?

Responsen pÄ den nye chatten bÄde i Chrome (Windows) og pÄ min Google Pixel (Chrome) er 10x bedre. Veldig bra!

@Frodoen Du finner den nye chatten nederst til hĂžyre. Refresh siden om du ikke ser den enda.

2 Likes

Fant den :slightly_smiling_face::+1:

1 Like

Som Larsen skrev, nede til hþyre😀

Greit Ă„ prĂžve med to kanaler, ikke sikkert det er nĂždvendig tho. :slight_smile:

2 Likes

Hva med Ä gjÞre chat-ikonet delvis gjennomsiktig? NÄ kommer det i veien nÄr man skriver innlegg pÄ et par linjer pÄ mobil.

OgsÄ hadde det holdt lenge for meg med bare ikonet pÄ PC, trenger ikke vite at det er 37 som er koblet pÄ.

Til sist, det har funket veldig bra hittil! :thumbsup:

3 Likes

Liker 2 kanaler godt. Slipper alt OT nÄr man vil snakke/lese bÞrs. Men heller mot 3 kanaler jeg :stuck_out_tongue: Egen Funcom chat for at ikke annet forsvinner i mengden.

1 Like

Ikke et veldig stort problem, men tenkte Ä nevne det. Bruker iphone og gÄr inn pÄ chatten. Hvis jeg da lukker chatten og skal lese nye innlegg som er kommet i forumet sÄ kommer jeg ikke til de nye som jeg pleier, men langt opp pÄ siden, da gÄr det ogsÄ veldig tregt Ä scrolle.

Hvis jeg oppdaterer Safari fÞr jeg Äpner forum posten sÄ kommer jeg til de nye innlegget som jeg pleier.

1 Like

Jeg foretrekker 1 chat. Synes det er stress Ă„ lese 2 chats :smile:

3 Likes

Enig i at det rekker masse med 1 chat. Og den bÞr bli sÄnn den var fÞr, at nÄr du Äpner chatten sÄ kommer du pÄ de kommentarene der du lukket fÞr. SÄ man slipper Ä laste inn og bla bla ukeblad tilbake :sweat_smile::+1:

3 Likes

Det er noe rart nÄr en skal svare pÄ innlegg etter at chat har vÊrt Äpnet pÄ iPhone.
Enkelte ganger fÄr jeg ikke til Ä skrive i en vanlig trÄd

1 Like