Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nye Nordnet.no

Nordnet Beta … hva syns dere? Ser helt sykt ut.

4 Likes

Jeg skulle ønske meg mer informasjon på siden. Alt er for stort for min smak. Vi har gode høyoppløselige skjermer over alt nå tildags så alt kunne vært krympet for å gjøre plass til mer. Synes nå jeg :slight_smile: ellers ser det bra ut. Spennende at de kommer med noe nytt

2 Likes

Liker på en måte det nye designet, men alle menyvalgene osv man hadde før er jo helt borte?

Hvordan får man testet ut Nordnet Beta? Kunne vært en fin helge-syssel for min del.

1 Like

Nei det finnes flere. Kikker jag på min økonomi ser jag alle mina kontoer, oppsummert kapital, avkastning og kan snabbt endre konto. Den viser også mine aktive ordrar og nyheter relatert til mine innehav. Allting er summert på en side, noe som egentlig er veldig flott. Men de har mye å fikse under “Handle” og “Marked”.

Vet ikke. Fikk en mail om det. Det står samtidigt att jag er en av de første som får teste… vet ikke hvor mange vi er. Sikkert flere her inne fra forumet.

@larsen Ligger som egen link på menyen

Ingen Beta link på menyen min. Jeg får sende dem en beskjed så får vi se hvor lang tid det tar før jeg får tilgang til Beta :wink:

1 Like

Liker forøvrig også siden, men som Spewnplate sier så kunne du komprimert det litt mer så en får mer info på samme bildet.

Ellers også utrolig kult at de har info på P/E om selskapene. Er helt sikker på at det kommer til å gi kursoppgang for Funcom så fort tallene for q3 kommer :smile:

4 Likes

Linken er for øvrig next.nordnet.no, men vet ikke om den fungerer om du ikke har fått invitasjon…

Porteføljen 2-3% i minus idag, så orker ikke logge på idag. Tar det på mandag :sweat_smile::smiley:

Som i helt sykt positivt eller helt sykt negativt ? :face_with_raised_eyebrow:

1 Like

Må nok bare bli vant med siden, og enligt meg mangles det fortsatt meget mye. I stort sett min økonomi siden som er ok, ellers er det tull. Men det ser grei ut overall.

Til sammenligning, slik ser tilsvarende bilde i den nye Infront-baserte webløsningen som Nordnet også skal tilby etterhvert.

Dette er en demo som viser markedsinformasjon, aktive ordre, posisjoner etc.

(Jeg jobber i Infront)

13 Likes

Meget fin :smiley:

1 Like

Fantastisk! :smiley:

1 Like

Synes layouten sløser med plassen, alt for stor skrift og masse luft.
Ordredybden dytter grafen ut av bildet f.eks. og burde vært fremme som standard.
Jeg vil se mest mulig informasjon på en ryddig måte, men dette ser mer ut som en presentasjon i PowerPoint.

1 Like

Jeg fikk også tilsvarende mail om tilbud om å bruke Nordnet Beta. Har ikke takket ja da.

Flere enn meg som ikke får tilgang, selvom de nå skriver at alle norske kunder skal ha?

Får denne feilmeldingen:

image

Alle skal ha tilgang nå sa de på sist podcast. Send dem en mail om du ikke kommer inn. Jeg kommer fint inn men velger foreløpig å bruke standardløsningen :slight_smile:

Uff… nye Nordnet er bare helt grusomt og lite gjennomtenkt. :frowning: Liker det ikke i det hele tatt.

2 Likes