Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyhet: DAGLIGE aksjonærlister 🥳

Hvis du fikk en handelsvarsel eller to på mail for litt siden er det bare å ignorere de, ser ut som de har gamle data i seg. Litt krøll etter dataendringene de siste dagene…

1 Like

Vi manglet lister for juni til desember 2021 fordi VPS hadde begynt å slette de, så da vi fikk de tilbake begynte systemet å sende ut handelsvarsler :sweat_smile: Aldri en kjedelig dag :joy:

Edit: skriveleif

1 Like

Dere manglet lister for juni til desember 2021, IKKE 2022. Ser at de nå er tilbake :smiley:
Hva med listene for FØR mai 2020? Ifølge Jørgen skal dere ha lister f.o.m. januar 2018!
Dere mangler listene for 03.01.2022.

Vi har daglige lister fra mai 2020 for alle aksjer, men noe mer ukentlige lister for noen aksjer. 2018 stemte ikke, da sa jeg feil :slightly_smiling_face:

Er det bare meg, eller er det fortsatt problemer med aksjonærlistene? Siste listene jeg har er fra 02 desember

Det vil stå 2. desember frem til i kveld ca. 22:30, da får vi dagens lister som merkes med 5. des. Disse listene er de vi vanligvis ville fått i morgen tidlig, så nå får vi de en dag før, men på kvelden :slight_smile:

Flott😁takk for svar👍

@pdx dagens aksjonærlister er fortsatt ikke ute, er det ny publikasjon tid eller lagger det? :innocent:

Kommer på kvelden no. Ca 22:30.

2 Likes

Takk @Syriax, og det er altså listene vi før fikk i morgen tidlig som nå kommer i kveld. Så en dag før, men på kvelden :slight_smile:

@pdx På listen til Frøy så står “GÅSØ NÆRINGSUTVIKLING AS - KONTO #3” på 14. plass med 542226 aksjer, men på oversikten til selskapet vises de ikke. Noen tanker om hvorfor det er sånn? De oppdaterer også hver dag.

Magefølelsen sier at dette skyldes at de har flyttet aksjer mellom konti, men det er ikke helt tydelig her. Jobber med en ny versjon som slår sammen alle konti per investor som jeg tror vil fjerne noe forvirring :slightly_smiling_face:

1 Like

Takker; tenker det samme. Kjekt å se om ny versjon fanger opp ulike kontoer.

1 Like

Hvor blir det av listene for i dag 12.12? OMS sine topp-20 er ute.

Beklager igjen, er noe feil med importen av data, vi er på saken.

Edit: saken løst ca 02:00

1 Like

Ser ikke ut som vi har fått tilsendt lister fra VPS i kveld som vi pleier. De er ikke på jobb nå, men regner med å få svar i morgen tidlig.

2 Likes

OMS har lagt ut topp-20 lister oppdatert 14.12, så de har åpenbart fått tilsendt lister ra VPS.

Mye trøbbel med listene for tiden?

Ja dessverre :sweat_smile:

Plan for når der er oppdatert/rettet?
Da dette er en av hovedgrunnene til abm her😅