Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyhet: DAGLIGE aksjonærlister 🥳

Jeg har varslet VPS, fikk melding om at de er på saken nå.

Der ser det ut som de er på plass. Jeg beklager igjen for forsinkelsene. Vi er litt prisgitt at VPS leverer de når de skal :confused:

edit: der kom også topp 50 endringer og handelsvarsler :slight_smile:

Ingen aksjonærlister for i går 02.01.2023. Så hos TekInvestor starter 2023 dårlig.

Som kom det to lister, en for 02/01/2023 og en for 03/01/2023. Er VPS blitt synsk?

Jeg mener å huske at VPS hadde lignende problemer ved forrige årsskifte… jeg skal følge opp.

Det ser ut som de produserte lister først i morges, og siden det da blir “feil” dato (en dag senere enn det skal) i filene blir det krøll hos oss når listene skal kvernes. Prøver å nøste opp i det :slight_smile:

Da har vi slettet listene datert 03/01 for å rydde opp litt, så kommer det forhåpentligvis riktige tall for dagens dato i kveld :slight_smile:

Listene som ble sluppet nå viser handler per hvilken børsdag?

Torsdag

1 Like

Er det noe galt med listene for tiden? Tok en titt på stsu og hvis nylig liste er torsdag 5 eller fredag 6 januar, så henger det ikke på greip med faktisk volum i aksjen?

Hei, det kan skyldes det som nevnes nederst her: Nyhet: DAGLIGE aksjonærlister 🥳 - #364 av pdx :slightly_smiling_face:

Takk

1 Like

Noen spesiell grunn til at aksjonærlistene for 18/01/2023 ennå ikke er ute?

Noen ganger oppstår det feil hos VPS når de kjører oppgjøret sitt som forsinker listene. Som regel kommer de ca. 22:30, men de kan også komme etter midnatt.

Fikk du med deg at Tekinvestor ble brukt som kilde av TDN i dag @pdx ?

Oslo (Infront TDN Direkt): Jens Ulltveit-Moe er igjen blitt aksjonær i Rec Silicon etter kjøp av 100.000 aksjer i selskapet, ifølge aksjonærlister fra Tekinvestor torsdag.

God reklame?

2 Likes

Så bra! Jeg lurte på hvorfor det kom flere nye Insidere i dag :smiley:

1 Like

Ser en konkurrent av deg er og bruker listene dine på twitter mens han sier at de skal skaffe det samme, bare billigere…

Listene koster flesk, uansett, og tror jeg har brukt nærmere 1 mill på å utvikle løsningen vi har i dag, så lykke til med det regnestykket :smiley:

4 Likes

Jeg ser at det allerede koster 249,- bare å bli vanlig medlem av forumet :smiley:

Er noe kug i computer @pdx