Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyhet: DAGLIGE aksjonærlister 🥳

Det kom en del aksjonærer i listene i går uten fødselsdato. Den brukes til å lage en unik ID per investor, og da ble det krøll.

Gårsdagens lister er nå lagt ut, beklager forsinkelsen :slightly_smiling_face:

Vi fikk nye lister nå, men det førte til flere rare ting i tabellene. Jeg skrur på “maintenance mode” som skjuler listene inntil videre. Beklager folkens! Utvikleren min har jobbet på spreng i hele dag, men det er tydelig at det er flere problemer med dataene som vi må få orden i før vi kan vise de igjen.

1 Like

Jeg skrur på listene igjen, da det ser ut som (typisk nok) at problemene begrenser seg til ULTI-listene. Si gjerne fra hvis dere opplever feilen “her mangler vi data” i andre lister også. Vi jobber videre med saken, beklager igjen.

Da skal ULTI listen også være på plass :slightly_smiling_face:

18.10 MPCC listen viser ingen kjøp over 100k aksjer - mulig tilfeldighet, men svært få dager det skjer. Bug?

Stemmer overens med listene hos en annen tjeneste.

1 Like

e24 får akkuratt samme filer fra VPS som Tekinvest.

1 Like

Fremdeles noe funny med aksjelistene:
MPCC topp 50 18.10.23

Topp 50 19.10.23:

Dette stemmer ikke med bevegelsene angitt i kjøp og salg for topp 50 og finner ikke igjen større banktrading (±500K/1M)som normalt i denne aksjen.

Skal ta en kikk, takk :slightly_smiling_face:

1 Like

Kommer det lister i kveld @pdx ? The big one.

Tilgjengelig nå :slight_smile: Var bare sent levert fra VPS.

1 Like

Kl er 00:42 og vi har enda ikke fått lister fra VPS. Følger opp med de i morgen tidlig hvis de ikke er på plass. Jeg må sove :sweat_smile:

1 Like

VPS jobber med å få ut listene, sier fra så snart jeg vet mer.

2 Likes

Beklager ventetiden, listen har ankommet og kvernes nå :partying_face:

3 Likes

Finnes-saken ruller på.
Er det ikke feil “markedsføring” med en børsdag her, eller er det innafor med kveldskverna som går stadig raskere nå?

Det er den samme ordlyden jeg bruker her i listetjenesten, fordi det er jo den datoen listen kommer (på kvelden) som vises i nedtrekksmenyen der man velger dato - så jeg mener det er innafor :smiley:

1 Like