Hyggelig at TekInvestor blir nevnt av VGs redaktør:
Takk for tipset @Savepig
Så => funcominvestorpartiet?
Woooooooow! Når man ser debatten på NRK og Fredrik logger seg inn på tekinvestor og sveiper forbi Russland/Ukraina debatt tråden og tar opp aksjelista til Sindre.
Kudos @pdx!!!
Helt sjukt!
Er det noen vesentlige forskjeller på listene til E24 kontra Tekinvestor.
Mer historisk data i tekinvestor sine.
Pluss handelsvarsler
Ok, så en litt mer utvidet tjeneste.
Takket tekinvestor og topp 50 har jeg nå mulighet til å fange opp daglig dynamikk mellom anbefalinger meglerhusene gjør i mediene og hva de forskjellige fondene faktisk foretar seg.
Mange hauser opp en aksje f.eks i finansavisen eller e24 hvor kursene øker en del mens de samme meglerhusene dumper aksjer i samme slengen.
Med tekinvestor så utnytter jeg disse handlene til min fordel. Supert verktøy å ha når jeg har en handleliste for markeder som krakker eller er veldig volatile
Virker som det er noe feil i filene fra VPS, så noe går i stå i importen. Er på saken, men det vil nok ta litt tid å løse, dessverre
Og så må vi ha fungerende chat til i morgen tidlig!
Eier aksjer i QEC som er hovednotert i Toronto, er dermed ikke lett og få tak i daglige aksjonærlister derfra etter hva jeg skjønner.
Noen som vet hvordan en eventuelt får tak i lister derfra ? Selskapets hjemmeside har ingen info og Toronto børsen svarer ikke. Er dette noe en kan mase litt på både hos selskapet og Toronto ?
Jeg ville definitivt kontaktet selskapet direkte og oppfordret dem i det minste til å publisere en topp 20 liste på hjemmesiden deres.
Og denne kan de som eksempelvis SBX oppdatere 1 gang hver 14 dag.
Så lav oppdateringsfrekvens hjelper ikke allverden, men en begynnelse om ikke annet.
Er det fremdeles problemer? Ser ikke at NYKD er oppdatert med liste 17.10
Ja, håper å få det løst til listene kommer i kveld