Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyhet: DAGLIGE aksjonærlister 🥳

Hyggelig at TekInvestor blir nevnt av VGs redaktør:

:grinning:

Takk for tipset @Savepig :grinning:

6 Likes

@pdx - mannen som veltet både Arbeiderpartiet og Høyre!

Så => funcominvestorpartiet?

Woooooooow! Når man ser debatten på NRK og Fredrik logger seg inn på tekinvestor og sveiper forbi Russland/Ukraina debatt tråden og tar opp aksjelista til Sindre.

Kudos @pdx!!!

6 Likes

Helt sjukt!

9 Likes

Veldig fin demo av tjenesten @cromwell, takker til NRK og Debatten :grinning:

2 Likes

14 Likes

6 Likes

Er det noen vesentlige forskjeller på listene til E24 kontra Tekinvestor.

Mer historisk data i tekinvestor sine.

Pluss handelsvarsler :slightly_smiling_face:

1 Like

Ok, så en litt mer utvidet tjeneste.

2 Likes

Takket tekinvestor og topp 50 har jeg nå mulighet til å fange opp daglig dynamikk mellom anbefalinger meglerhusene gjør i mediene og hva de forskjellige fondene faktisk foretar seg.

Mange hauser opp en aksje f.eks i finansavisen eller e24 hvor kursene øker en del mens de samme meglerhusene dumper aksjer i samme slengen.

Med tekinvestor så utnytter jeg disse handlene til min fordel. Supert verktøy å ha når jeg har en handleliste for markeder som krakker eller er veldig volatile :muscle:t2:

4 Likes

Veldig korte lister i dag @pdx ? Her er det ting som mangler?

Virker som det er noe feil i filene fra VPS, så noe går i stå i importen. Er på saken, men det vil nok ta litt tid å løse, dessverre :confused:

1 Like

Og så må vi ha fungerende chat til i morgen tidlig! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Eier aksjer i QEC som er hovednotert i Toronto, er dermed ikke lett og få tak i daglige aksjonærlister derfra etter hva jeg skjønner.

Noen som vet hvordan en eventuelt får tak i lister derfra ? Selskapets hjemmeside har ingen info og Toronto børsen svarer ikke. Er dette noe en kan mase litt på både hos selskapet og Toronto ?

Jeg ville definitivt kontaktet selskapet direkte og oppfordret dem i det minste til å publisere en topp 20 liste på hjemmesiden deres.
Og denne kan de som eksempelvis SBX oppdatere 1 gang hver 14 dag.
Så lav oppdateringsfrekvens hjelper ikke allverden, men en begynnelse om ikke annet.

3 Likes

Er det fremdeles problemer? Ser ikke at NYKD er oppdatert med liste 17.10

Ja, håper å få det løst til listene kommer i kveld :slight_smile:

1 Like