Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyhet: DAGLIGE aksjonærlister 🥳

Se hva vi har stelt i stand.

6 Likes

Fremstår vel mer som spillegal enn som aksjetrader

1 Like

Forslag fra sjatten.

7 Likes

Alle avisene har gravd i dette, og tror jeg har snakket med alle omtrent den siste uka. Det som er artig er at de har begynt å kjøpe listedata slik vi gjør, men ingen av de har historikken tilbake til 2021, så TekInvestor var den eneste måten for dem å finne ut av disse tidlige handlene på. Takk til Insiderne våre som gjorde det mulig :wink:

20 Likes

Og det er ikke tull?!

1 Like

Det er ikke tull, men jeg slettet innlegget så ikke det blir en stor sak av det også, har vært nok drama :wink:

3 Likes

Ifølge Solberg har Finnes sin aksjeportefølje vært lik mot slutten av hvert år. Dette har han gjort for å skjule aksjehandlene fra henne selv og omverden, sa Høyre-lederen.

Smart, men ikke så lurt.

hadde han vært smart hadde han skjult seg bak en nominee konto eller noe. men man må vel kanskje ha litt mer kapital for å få den tjenesten.

Kunne bare handlet via nordnet…

1 Like

Fortsatt synlig for tilsynet.

Korrekt, men ikke for gravende journalister.

1 Like

Ingen gravende journalister som har gravd frem alle de handlene hans.

Det kom fra han selv.

Man kunne ha sjekket handlene hans i hydro f.eks. med meldinger fra Hydro. Hvis det er for nær avstand der med handlene er han i alvorlig trøbbel. Inn et par dager før ut på mld.

1 Like

Presset startet vel med at noen journalister fra e24 oppdaget at han hadde handlet aktivt de siste par årene. Om jeg ikke tar feil. På grunn av presset det skapte kom listene med rubbel og bit. Han hadde unnsluppet å få søkelys på seg om han var gjemt bak nordnet.

1 Like

Saken var oppe når erna satt. men da var det ingen som gravde.

Noe som er latterlig.

Er superenkelt for journalister å få full tilgnag hos VPS. Men neida.

Og når det ble gravd for alvor, Klarte de å utsette den bomben til like etter valget. Erna må ha vært nervøs i dagene før valget da sannheten gikk opp for henne. Dette kunne ha påvirket valget en del.

1 Like

De kan ikke ha funnet mye, for alle ble jo overrasket når Erna og co kom med fasiten.

Det er vel rimelig typisk norsk å være godtroende. Fyren har sutret i media om hvor kjipt det har vært å ikke kunne handle aktivt grunnet relasjonen til Erna. Og media gikk 5 på.

Denne saken viser vel hvor viktig det er med åpenhet i samfunnet. Tenker da på skattelistene og nå aksjelister. Muliggjort utelukkende takket være @pdx .

5 Likes

Jeg og alle medier har bedt om full historikk men ikke fått det, selv nå, så jeg tror ikke det er så enkelt.

5 Likes

Takket være Insidere her på TI som gjorde det mulig å først kjøpe inn ukentlige lister for 10 aksjer, så 50, og så daglige lister for alle aksjer.

Det tok årevis og masse dialog med VPS før vi til slutt også fikk tilgang til topp 50 kjøp og salg, som første kunde (tilgjengelig i Insider+). Det er der vi fanget opp handlene som journalistene har skrevet sakene om nå.

Jeg hadde ikke hatt råd til en eneste liste uten at dere hadde tipset bekjente om Insidermedlemskap, så tusen takk :smiling_face_with_three_hearts:🫡

23 Likes