Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyhet: DAGLIGE aksjonærlister 🥳

Hvorfor vises ikke lenger endringer ukesvis, @pdx?

Vi byttet måten vi henter ut data på, og da forsvant den funksjonen i prosessen. Jeg håper å få det tilbake, men noen andre puslespillbrikker må plasseres først :slight_smile:

1 Like

Mulig å få aksjonærliste for Odfjell Drilling?

:slight_smile:

Er det et estimat på når vi kan få gleden av å tracke enkelte aksjonærer ? :slight_smile:

Vil nødig love for mye, men forhåpentligvis har jeg noe å annonsere om en uke eller to :slight_smile:

@pdx

Det er et etterslep på daglige asjonærlister på 3 handelsdager, slik jeg har skjønt det. Kan det klargjøres i listene?

Enten ved at når jeg velger en dato i rullegardinen så gjelder tallene for den handelsdatoen eller,

At dere beholder TI publikasjonsdatoen som før i rullegardinen, men markerer listen med en tekst f.eks: “Denne aksjonærlisten gjelder for slutten av handelsdatoen XXXX…”

Det vil gjøre ting lettere , spesielt rundt helg og helligdager etc, men også generelt for nye brukere.

3 Likes

Nytt handelssystem som ***** litt med listene i dag (les: ikke dukket opp enda), eller er det noe annet tro? @pdx

Det kan se sånn ut, jeg undersøker.

1 Like

Det tok litt tid og mye banning, men nå virker listene igjen :sweat_smile:

Det er fortsatt litt surr med tickerne/symbolene til diverse aksjer på forumet, det vil ta litt tid å fikse. Derfor vil f.eks ikke NANO (nå NANOV) dukke opp under “Mine aksjer” i aksjevelgeren på listesiden.

Beklager problemene, når både kursdata og aksjonærlister bryter sammen på samme dag, blir det litt action :slight_smile:

4 Likes

Still no worky - but SOON TM (antar jeg) <3

Har du tatt en skikkelig refresh? hvilken aksje ser du på?

Får denne på mob og lappis:

Funker det hvis du går direkte inn på en liste?
f.eks https://tekinvestor.no/aksjonaerlister/pcib_ol ?

Saga Pure :santa:

1 Like

Nå haster det, slik at man kan time utgangen til Spetalen :money_mouth_face:

Ingen lister i romjulen, @pdx?

2 Likes
  1. desember var siste dag børsen var åpen før jul, og det er 3 dagers forsinkelse i alle børslister, det tror jeg er forklaringen :slightly_smiling_face:

Har du en ca tid vi får tilbake uke listene :crossed_fingers: @pdx

Ser at heller ikke photocure sine public lister var oppdatert i dag, så listene er nok like for alle aktører i markedet

1 Like