Hvorfor vises ikke lenger endringer ukesvis, @pdx?
Vi byttet måten vi henter ut data på, og da forsvant den funksjonen i prosessen. Jeg håper å få det tilbake, men noen andre puslespillbrikker må plasseres først
Mulig å få aksjonærliste for Odfjell Drilling?
Er det et estimat på når vi kan få gleden av å tracke enkelte aksjonærer ?
Vil nødig love for mye, men forhåpentligvis har jeg noe å annonsere om en uke eller to
Det er et etterslep på daglige asjonærlister på 3 handelsdager, slik jeg har skjønt det. Kan det klargjøres i listene?
Enten ved at når jeg velger en dato i rullegardinen så gjelder tallene for den handelsdatoen eller,
At dere beholder TI publikasjonsdatoen som før i rullegardinen, men markerer listen med en tekst f.eks: “Denne aksjonærlisten gjelder for slutten av handelsdatoen XXXX…”
Det vil gjøre ting lettere , spesielt rundt helg og helligdager etc, men også generelt for nye brukere.
Nytt handelssystem som ***** litt med listene i dag (les: ikke dukket opp enda), eller er det noe annet tro? @pdx
Det kan se sånn ut, jeg undersøker.
Det tok litt tid og mye banning, men nå virker listene igjen
Det er fortsatt litt surr med tickerne/symbolene til diverse aksjer på forumet, det vil ta litt tid å fikse. Derfor vil f.eks ikke NANO (nå NANOV) dukke opp under “Mine aksjer” i aksjevelgeren på listesiden.
Beklager problemene, når både kursdata og aksjonærlister bryter sammen på samme dag, blir det litt action
Still no worky - but SOON TM (antar jeg) <3
Har du tatt en skikkelig refresh? hvilken aksje ser du på?
Funker det hvis du går direkte inn på en liste?
f.eks https://tekinvestor.no/aksjonaerlister/pcib_ol ?
Saga Pure
Nå haster det, slik at man kan time utgangen til Spetalen
- desember var siste dag børsen var åpen før jul, og det er 3 dagers forsinkelse i alle børslister, det tror jeg er forklaringen
Ser at heller ikke photocure sine public lister var oppdatert i dag, så listene er nok like for alle aktører i markedet