Hvor ofte vurderer dere nye lister, ser det ikke er skjedd noe de siste 2 mnd
Jeg har ikke vurdert nye på en liten stund, men fint med en påminnelse @runewl. Husk å stemme folkens, så skal jeg ta en runde i morgen
Da har jeg telt opp stemmene som har kommet inn, og har i dag bestilt nye lister for:
Lifecare
Aker Carbon Capture
DOF
Aker Offshore Wind
REC
Contextvision og 5th Planet Games fikk også en del stemmer, men de har utenlandsk ISIN-nummer, så de kan jeg ikke bestille lister for.
Det pleier å ta fra noen dager til én uke å få de nye listene på plass
Da venter jeg bare på Vaccibody som ble notert på Merkur i dag
Hehe, der kan du se. Kanskje det bare var ment som en subtil måte å drive hauss på
Hmm, får ikke opp kursen på Vaccibodytråden da… @pdx
Ønske: Få inn kursinfo for den dagen listen er fra, altså mandagslisten, onsdag uken før, tirsdagslisten torsdag, onsdagslisten fredag, torsdagslisten mandag, fredagslisten tirsdag.
Med forbehold om at det er noe som gjør dette veldig dyrt / vanskelig.
Gjerne antall aksjer kjøpt for de som kommer inn på topp 50, om mulig. Kan gi en indikasjon om de er ferske eller har ligget rett under.
Og tilsvarende de som har solgt og er ute av topp 50. Hvor mye de redusert.
Da må han jo ha komplette lister, og ikke bare topp 50…
Godt poeng…
Hold that thought
Kunne du sett på muligheten for hyard lister ?
I dag la jeg til daglige aksjonærlister for:
Aker Carbon Capture
Aker Offshore Wind Holding
DOF
Lifecare
Link Mobility
REC
Du finner alle listene i toppmenyen Er du ikke Insider? Bli det nå og få umiddelbar tilgang til listene
Ønsker om flere lister kan sendes inn her: https://forms.gle/b91jNxjzpdRJguXd8
Edit: Listene skal også dukke opp tidligere fra nå av, la oss se hva som skjer i morgen tidlig…
Nei, her skjer det ikke mye…
Hei pdx
Nå har AZT oppdatert sin Top 20 liste, der ligger Danske bank med en konto på 6. Plass
På TekInvestof sine lister finnest ikke denne kontoen. Jeg ser også at Top 50 kun har 49 plasser. Er det noe i oppsettet som gjør at denne kontoen til Danske bank ikke kommer med ??
Jeg har lagt merke til det samme, skal komme til bunns i det
Jeg tror vi har løst problemet med at listene vises så sent, så krysser fingrene for lister i 7-tiden i morgen
Er på plass før 6 jo, veldig bra