Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyhet: DAGLIGE aksjonærlister 🥳

Hvor ofte vurderer dere nye lister, ser det ikke er skjedd noe de siste 2 mnd

Jeg har ikke vurdert nye på en liten stund, men fint med en påminnelse @runewl. Husk å stemme folkens, så skal jeg ta en runde i morgen :slight_smile:

1 Like

Da har jeg telt opp stemmene som har kommet inn, og har i dag bestilt nye lister for:

Lifecare
Aker Carbon Capture
DOF
Aker Offshore Wind
REC

Contextvision og 5th Planet Games fikk også en del stemmer, men de har utenlandsk ISIN-nummer, så de kan jeg ikke bestille lister for.

Det pleier å ta fra noen dager til én uke å få de nye listene på plass :slight_smile:

12 Likes

Da venter jeg bare på Vaccibody som ble notert på Merkur i dag :partying_face::balloon::gorilla::clap::clap::clap:

Listen for Vaccibody har vi allerede :smile:

Takk @Investor :wink:

1 Like

Hehe, der kan du se.:+1: Kanskje det bare var ment som en subtil måte å drive hauss på :innocent::sun_with_face::partying_face:

Hmm, får ikke opp kursen på Vaccibodytråden da… @pdx

1 Like

Ønske: Få inn kursinfo for den dagen listen er fra, altså mandagslisten, onsdag uken før, tirsdagslisten torsdag, onsdagslisten fredag, torsdagslisten mandag, fredagslisten tirsdag.

Med forbehold om at det er noe som gjør dette veldig dyrt / vanskelig.

@pdx

3 Likes

Gjerne antall aksjer kjøpt for de som kommer inn på topp 50, om mulig. Kan gi en indikasjon om de er ferske eller har ligget rett under.

Og tilsvarende de som har solgt og er ute av topp 50. Hvor mye de redusert.

Da må han jo ha komplette lister, og ikke bare topp 50…

Godt poeng…

Hold that thought :wink:

8 Likes

Kunne du sett på muligheten for hyard lister ?

1 Like

I dag la jeg til daglige aksjonærlister for:

Aker Carbon Capture
Aker Offshore Wind Holding
DOF
Lifecare
Link Mobility
REC

Du finner alle listene i toppmenyen :slight_smile: Er du ikke Insider? Bli det nå og få umiddelbar tilgang til listene :slight_smile:

Ønsker om flere lister kan sendes inn her: https://forms.gle/b91jNxjzpdRJguXd8

Edit: Listene skal også dukke opp tidligere fra nå av, la oss se hva som skjer i morgen tidlig…

11 Likes

Nei, her skjer det ikke mye…

2 Likes

Hei pdx
Nå har AZT oppdatert sin Top 20 liste, der ligger Danske bank med en konto på 6. Plass
På TekInvestof sine lister finnest ikke denne kontoen. Jeg ser også at Top 50 kun har 49 plasser. Er det noe i oppsettet som gjør at denne kontoen til Danske bank ikke kommer med ??

2 Likes

Jeg har lagt merke til det samme, skal komme til bunns i det :slight_smile:

Jeg tror vi har løst problemet med at listene vises så sent, så krysser fingrene for lister i 7-tiden i morgen :slight_smile:

5 Likes

Er på plass før 6 jo, veldig bra :slight_smile:

1 Like

Hadde vært gull med liste i SOFF @pdx

1 Like