Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyhet: DAGLIGE aksjonærlister 🥳

Når blir aksjonærliste for AZT oppdatert ?

Ser ikke ut som vi har fått listedata i dag, beklager det - jeg er på saken.

1 Like

Ser ut som om VPS har sendt feil type lister i dag, får bare vente på at de rydder opp :wink:

Betyr det at vi må ta dataene som er der nå med en klype salt? :slight_smile:

Neida, alt er 100% riktig. De har bare sendt filene i et helt annet format i dag, som importeringen jeg gjør ikke støtter :smile:

1 Like

Åssen har da alle listene blitt oppdatert for i dag?? hehe

De var ikke det for 30 min siden :smile: De har kanskje fikset det allerede, sjekker…

Alle listene skal være på plass igjen nå :smile:

1 Like

Har i dag lagt inn ønske om Life-me. Den er ganske dagsaktuell, håper flere som er interessert i denne legger inn ønske :slight_smile:

Jeg og @pdx har allerede diskutert life og den ligger på maybe listen :wink:

Er en populær aksje om dagen, så håper den blir tatt inn :slight_smile:

Det er bare snakk om kostnad :wink:

Samtidig så vil man få flere kunder ved å velge de populære aksjene som kundene faktisk er interessert i :wink:

Det stemmer nok, men da må mange være interessert, ikke bare at noen få er veldig interessert :slightly_smiling_face:
Bra med lister som folk vil ha da :slightly_smiling_face::+1:

Jeg har ingen statetikk eller lignende som viser hvor mye listene på TI brukes. Jeg bare ser hvor interessen i det generelle markedet ligger. Og Life får mye interesse om dagen, sammen med en del andre tradingfavoritter selvsagt. For meg er det mer interessant med lister i mindre noterte selskaper enn de større, dette fordi utslagene ofte er større i de mindre selskapene.

1 Like

@pdx har ekstremt god statistikk :wink:

Savner liste på Kværner @pdx! Er det mulig å få til? Kanskje ikke den mest populære aksjen på forumet

Vet ikke hvor man melder interesse, men støtter @runewls ønske om at Life inkluderes .

1 Like

Regner med big brother pdx ser deg :slight_smile: så legg aksjene til i din portefølje eller interesse listen din

Stem gjerne på nye lister her!

…sist jeg la til nye lister la jeg til alle med minimum 2 stemmer :slight_smile:

1 Like