Når blir aksjonærliste for AZT oppdatert ?
Ser ikke ut som vi har fått listedata i dag, beklager det - jeg er på saken.
Ser ut som om VPS har sendt feil type lister i dag, får bare vente på at de rydder opp
Betyr det at vi må ta dataene som er der nå med en klype salt?
Neida, alt er 100% riktig. De har bare sendt filene i et helt annet format i dag, som importeringen jeg gjør ikke støtter
Åssen har da alle listene blitt oppdatert for i dag?? hehe
De var ikke det for 30 min siden De har kanskje fikset det allerede, sjekker…
Alle listene skal være på plass igjen nå
Har i dag lagt inn ønske om Life-me. Den er ganske dagsaktuell, håper flere som er interessert i denne legger inn ønske
Er en populær aksje om dagen, så håper den blir tatt inn
Det er bare snakk om kostnad
Samtidig så vil man få flere kunder ved å velge de populære aksjene som kundene faktisk er interessert i
Det stemmer nok, men da må mange være interessert, ikke bare at noen få er veldig interessert
Bra med lister som folk vil ha da
Jeg har ingen statetikk eller lignende som viser hvor mye listene på TI brukes. Jeg bare ser hvor interessen i det generelle markedet ligger. Og Life får mye interesse om dagen, sammen med en del andre tradingfavoritter selvsagt. For meg er det mer interessant med lister i mindre noterte selskaper enn de større, dette fordi utslagene ofte er større i de mindre selskapene.
Savner liste på Kværner @pdx! Er det mulig å få til? Kanskje ikke den mest populære aksjen på forumet
Vet ikke hvor man melder interesse, men støtter @runewls ønske om at Life inkluderes .
Regner med big brother pdx ser deg så legg aksjene til i din portefølje eller interesse listen din
Stem gjerne på nye lister her!
…sist jeg la til nye lister la jeg til alle med minimum 2 stemmer