Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nyhet: DAGLIGE aksjonærlister 🥳

Så bra, det er en stund siden jeg har gjort det selv :slightly_smiling_face::+1:

Å få tak i listene er en sak, men å drive med slikt selv dag for dag og for flere selskaper er en kjedelig jobb.
Holdt på med det 3 ganger i uken i månedsvis på Photocure.
Betalte heller ikke for det, men var begrenset til topp 20.

3 Likes

Er det mulig å få aksjonerlister på SOFF og EIOF ?

Ja :slight_smile:

1 Like

BUT WAIT, THERE’S MORE!

Ikke sant @pdx, lenge til den meget spennende funksjonen er på plass? Den som “ikke er helt klar enda”.

1 Like

I løpet av neste uke :partying_face::crossed_fingers:

5 Likes

Nærmer vi oss @pdx?:blush:

Ja :sweat_smile:

Satser på at det blir denne uka, er litt småplukk igjen som må fikses før dere kan få teste :slightly_smiling_face:

1 Like

Må si at aksjonærlister fører tekinvestor til et helt nytt nivå. Funcom chatten som var min store driver her tilbake i tid, men betaler med glede insider etter at dette kom!

3 Likes

Hei,

Ingen oppdatert lister i dag?

Jo, de er det, hvilken aksje? Kan være du må starte appen på nytt hvis du bruker den :slightly_smiling_face:

Brukte Chrome. Ser de kom rett etter at børsen åpnet. Kan det være pga sommertid?

Det kan være, vi får dobbeltsjekke i morgen :slightly_smiling_face:

Et lite spørsmål
For meg ser det ut som enkelte handler blir oppdatert 1 dag senere.
Hva er reglene for listen ?
Iløpet av en handelsdag har en
-før børs handel
-auksjon før åpning
-ordinær handel
-auksjon etter stenging( fra 16:20-16:25)
-etter børs handel ( 16:25-16::30 ?)

Onsdag morgen får vi listene etter handel Fredagen før, men er dette lister etter ordinær handel, slik at auksjonshandelen kommer på dagen etter ? (Kan virke sånn)

Nei eg leste lister kl 06 idag, så var oppdatert da vertfall

1 Like

Jeg skal høre med VPS :slightly_smiling_face:

1 Like

Funker fint

1 Like

Noen oppdatering her?:blush:

Ja og nei :sweat_smile: Venter på svar fra juridisk avdeling hos VPS på hvor mye data vi kan få. Det har tatt fryktelig lang tid, og jeg er også lei av å vente. Fikk
vite at det nærmet seg en avklaring, og så tok de påskefri. Purret igjen i dag.

1 Like

Hei,

Lagt merke til noe bugs i aksjonær listene på TECO 2030, da det står 31.03 at Citibank solgte over 5 mill aksjer, men 07.04 var disse tilbake, så står det på nytt i dag at 5 mill har blitt solgt. Er det flere som har merket lignende? Kan det være påske dagene som har skapt litt feil referanser?

Ser forøvrig at det også legges ut lister for noen OTC aksjer (f eks Crayonano og Condalign), men ikke funnet noen plass å legge opp disse som favoritter…?